Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

8 metode pentru a slabi fara regim

8 metode pentru a slabi fara regim

Te-ai saturat pana peste cap de regimurile de slabit? Ai slabit pe moment dupa care in termen de cateva saptamani ai acumulat la loc. Expertii in nutritie sunt de parere ca un regim de viata sanatos te poate ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. Conditia este sa-l urmezi cu strictete si sa nu te abati de la regulile acestuia.

Sa pierzi o jumatate de kilogram corespunde ca, de exemplu, la cele 3500 de calorii pe care le consumi, sa scazi zilnic din alimentatia ta 500 de calorii. Daca adopti cateva strategii benefice pentru sanatatea intregului organism, poti evita consumul si implicit acumularea caloriilor, fara sa suferi de foame:

1. Ia micul dejun in fiecare zi. Multe persoane au tendinta sa sara peste micul dejun in speranta ca vor reduce astfel din numarul caloriilor consumate. Insa, prin aceasta amanare nu fac altceva decat sa pacaleasca organismul, fapt ce ii va determina sa manance mai mult spre sfarsitul zilei si seara. Studiile arata ca persoanele care mananca dimineata au mai putine kilograme decat cele care renunta la el si ca performeaza mai bine la scoala sau la serviciu. Un bol cu cereale integrale cu lapte reprezinta un mic dejun sanatos pentru a incepe ziua in forta.

2. Inchide bucataria seara. Fa-ti un obicei din a inchide usa bucatariei si daca ai posibilitatea chiar de a o incuia. Vei preveni orice tentativa de a rontai in fata televizorului sau de a patrunde noaptea dupa ceva dulce. Ia-ti langa pat un pahar mare cu apa pentru a bea in timpul noptii, daca ti se face sete. Seara si noaptea se acumuleaza cel mai usor caloriile.

3. Ai grija la aportul caloriilor din lichide. Daca iti este sete, renunta la bauturile dulci bogate in calorii. Este de preferat sa-ti potolesti setea cu apa plata. Un suc de legume bogat in substante nutritive poate inlocui alimentele pe care obisnuiai sa le consumi intre mese. Evita cat se poate de mult alcoolul pentru ca acesta contine calorii care se depun foarte usor.

4. Consuma fructe si legume. Gratie densitatii lor mari in apa, legumele si fructele te ajuta sa-ti potolesti foamea, fara sa acumulezi multe calorii. Vei reduce astfel cantitatea altor alimente care sunt mai bogate in grasimi. Un truc pentru a manca mai putin la o masa este acela de a consuma un suc de legume sau o salata. Daca iti pui mai multe legume in farfurie vei fi fortat sa mananci mai putina carne si implicit mai putine grasimi.

5. Mananca proteine la mesele principale. Daca adaugi o sursa de proteine la fiecare masa iti vei controla mai usor foamea. Poate fi vorba de un iaurt, de o portie mica de nuci sau de oua. Nivelul de glucoza din sange se va mentine mai mult timp stabilizat ceea ce te ajuta la evitarea „ciugulitului intre mese”.

6. Mananca alimente sarace in grasimi. Utilizeaza tipurile de alimente cele mai sarace in grasimi. Inlocuieste de exemplu maioneza din salata cu iaurtul sau dresingurile gata preparate cu sosuri facute de tine in casa.

7. Diminueaza portiile. Daca treptat vei reduce portiile de mancare cu 5%, in timp vei reduce din kilogramele in plus chiar fara sa iti dai seama. In general, majoritatea portiilor de mancare servite la restaurant sunt mai mari decat ar trebui in mod normal sa consume o persoana. De aceea, un truc pentru a reduce portiile este sa mananci acasa in farfurii, boluri, pahare mai mici.

8. Consuma cereale integrale. Nu este o moda sa mananci cereale integrale. Acestea detin beneficii pentru sanatate pentru ca furnizeaza fibre care favorizeaza tranzitul intestinal si instaleaza senzatia de satietate. Este de preferat sa alegi paine din grau integral, orez brun, biscuiti din secara, porumb de floricele etc.
sursahttp://sanatate.acasa.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one