Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Japonia acorda un imprumut de 315 mil. euro pentru metroul Bucuresti

Japonia acorda un imprumut de 315 mil. euro pentru metroul Bucuresti – Aeroport Henri Coanda Otopeni
Catalin Lupoaie
13.01.2010 - 16:25

Natsuo Amemiya, ambasadorul Japoniei in Romania, l-a informat astazi pe Radu Berceanu, ministrul Transporturilor si Infrastructurii ca guvernul Japoniei a luat decizia de a acorda Romaniei un imprumut de tip "Japanese ODA Loan", in valoare de 41,87 miliarde yeni japonezi (aprox. 315 milioane euro), pentru realizarea proiectului "Legatura de Acces a retelei de metrou a municipiului Bucuresti cu Aeroportul International Henri Coanda".
"Acest proiect de infrastructura are o importanta majora, el realizand legatura dintre centrul Capitalei si Aeroportul International Henri Coanda.
Proiectul finantat de guvernul japonez este, de asemenea, o solutie viabila pentru eliminarea blocajelor rutiere constante si a poluarii aerului cu care se confrunta Bucurestiul", au declarat reprezentantii ministerului Transporturilor.
Tronsonul de metrou spre Otopeni va necesita investitii de 1 miliard de euro, urmand ca lucrarile de constructie sa se intinda pe o perioada de sapte ani.
Linia de metrou, integral subterana, va avea o lungime de 15,79 kilometri,19 statii si un depou. Noua linie va fi operata cu 21 de trenuri cu cate sase vagoane si va avea o capacitate de transport de 50.000 de calatori pe ora pe un singur sens.
Statiile prin care va trece metroul ar putea fi Piata Victoriei, Bulevardul Ion Mihalache, Bulevardul Expozitiei, Piata Presei Libere, DN1, Aeroportul Aurel Vlaicu Baneasa si Aeroportul "Henri Coanda" Otopeni. Studiul de fezabilitate pentru aceasta linie a fost realizata de compania Metroul SA in anul 2007, dupa o licitatie organizata de Primaria Capitalei.
sursa http://www.zf.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one