Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Licitatii pentru autostrazi: Costurile tronsoanelor Lugoj-Deva si Orastie-Sibiu sunt estimate la 7 miliarde de lei

De Claudia Pirvoiu HotNews.ro
Luni, 22 martie 2010, 16:16 Economie | Companii

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a publicat sase anunturi de intentie pentru atribuirea lucrarilor la tronsoanele de autostrada Lugoj-Deva si Orastie Sibiu. Costurile de proiectare si constructie a 181,5 kilometri de autostrada sunt estimate la circa 7 miliarde de lei, fara TVA. Pentru portiunea Lugoj-Deva sunt estimate costuri de circa 4,2 miliarde de lei, iar pentru Orastie-Sibiu 2,8 miliarde de lei. Lucrarile vor fi finanate in proportie de 85% din fonduri europene, iar 15% din bugetul de stat. Tronsoanele fac parte din autostrada Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti, cuprinsa in Coridoul IV de Transport Paneuropean.

Pentru tronsonul Lugoj-Deva, CNADNR a publicat trei anunturi de intentie, fiind scoase la licitatie trei loturi. Primul lot este cuprins intre kilometrul 0 si 27+400 si va costa 1,07 miliarde de lei, fara TVA. Al doilea lot este cuprins intre km 27+400 si 65+500, costurile fiind estimate la 1,4 miliarde de lei. Al treilea lot este intre km 65+500 si 99+500 si va fi cel mai scump, costurile fiind de 1,7 miliarde de lei.

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare este 30 iunie. De asemenea, potrivit anunturilor publicate de CNADNR, durata lucrarilor este de 48 de luni de la adjudecarea contractelor.

Pentru tronsonul Orastie-Sibiu au fost publicate anunturi tot pentru trei loturi. Primul este cuprins intre km 0 si 24+700, costurile lucrarilor fiind de 899,5 milioane de lei. Al doilea lot se intinde intre km 24+700 si 53+470, costurile fiind estimate la 744,7 milioane de lei. Ultimul lot este cuprins intre km 53+470 si 82+070 si va costa circa 1,2 miliarde de lei.

Pentru acest tronson, data prevazuta in vederea inceperii procedurilor de adjudecare este 30 iunie. Ca si in cazul tronsonului Lugoj-Deva, durata lucrarilor va fi de 48 de luni de la adjudecarea contractelor.

CNADNR a mai publicat si un anunt pentru constructia variantei de ocolire Deva – Orastie la standard de autostrada. Valoarea estimata a contractului este de 253,3 milioane de euro, desfasurandu-se pe o perioada de 48 de luni de la data semnarii. Criteriul de atribuire a contractului este „oferta cea mai buna din punct de vedere economic”. In alegerea ofertei castigatoare, propunerea financiara va avea o pondere de 50%, iar cea tehnica 50%. Data limita pentru primirea ofertelor este 19 mai. Si acest proiectul este finantat din fonduri UE.
sursa http://economie.hotnews.ro
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one