Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Elena Udrea - replica la BRANDUL TURISTIC SI PORFESIONALISMUL REALITATEA TV SI ANTENA 3

29 IULIE 2010
BRANDUL TURISTIC SI PORFESIONALISMUL REALITATEA TV SI ANTENA 3


Mă aflu la Shanghai, în China, unde mâine se va lansa brandul turistic al României. Am aflat că, în ţară, Realitatea Tv şi Antena 3 au pornit o adevărată campanie împotriva brandului turistic.

În aceste condiţii, mă simt datoare cu câteva precizări pentru a contracara comentariile tendinţioase care au apărut încă înainte de lansarea brandului turistic.

Realitatea Tv a încercat să simuleze imparţialitatea, cerând din partea PDL un nume de invitat care să participe la un talk-show pe această temă. Li s-au făcut două propuneri nepolitice: Dragoş Anastasiu, fost preşedinte al ANAT, şi Peter Jansen, preşedinte al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România. Este vorba de doi experţi, primul în turism, celălalt în advertising. Amândoi sunt îndreptăţiţi să vorbească despre valoarea şi calităţile brandului turistic. Temându-se probabil că vor apărea şi păreri favorabile, producătorul de la Realitatea Tv a schimbat strategia: a refuzat cele două nume şi a cerut un cântăreţ sau un actor care să-şi dea cu părerea…

De cealaltă parte, Antena 3 a purces la atac pentru că, spun ei, m-aş „juca pe bani grei”. „Ziariştii imparţiali” se fac că uită un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizaţi decât în acest sens. Problema lor adevărată sunt tocmai „banii grei”. Sunt convinsă însă că, dacă banii ar fi intrat în buzunarele lui Voiculescu sau Vântu, atunci brandul turistic ar fi fost cel puţin „revoluţionar”.

Antena 3 a mers chiar până acolo încât să spună că trebuia să rămânem cu„Land of choice”. Au dat dovadă de maximum profesionalism, omiţând că acesta este numele unei campanii de promovare a României şi nu un brand turistic.

Brandul turistic al României este cel mai serios demers de acest tip realizat până acum în ţara noastră. El este făcut de o firmă internaţională, cotată între primele în lume, şi, cel mai important, cu fonduri provenite de la Uniunea Europeană. În beneficiul României.

Ce nu înţeleg Realitatea Tv şi Antena 3 este că brandul turistic nu este al Elenei Udrea şi că, după ce voi pleca din fruntea MDRT, nu-l voi lua acasă. El reprezintă începutul unei campanii de promovare de succes. E un prim pas către o industrie turistică profesionistă.

Brandul ne ajută să promovăm turismul românesc, dar nu rezolvă problemele structurale ale domeniului. Pe acestea nu le putem soluţiona decât împreună.
SURSA :http://www.elenaudrea.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one