Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Reteaua hoteliera cu tarifele de 25 de euro pe noapte vine si in Romania

08.04.2010 - 11:14

Reteaua hoteliera cu tarifele de 25 de euro pe noapte vine si in Romania!
Grupul hotelier Golden Tulip va aduce in Romania, prin parteneriatul cu reteaua hoteliera franceza Louvre Hotels, patru noi branduri clasificate la doua si trei stele, atacand astfel segmentele “buget” si “economy”. Vestile bune nu se opresc aici, tarifele practicate de aceste hoteluri vor fi de 25-30 de euro/noapte, preturi foarte mici fata de cele aflate pe piata in momentul de fata.

“Vom intra in Romania cu patru noi marci hoteliere ce vor targeta piata “buget” si “economy”. Hotelurile vor avea doua si trei stele, iar din punct de vedere al preturilor media se va situa undeva la 25-30 de euro pe noapte. Am ales aceasta variant cu tarife joase pentru ca vrem sa cream solutii consolidate si nu castiguri pe moment. Piata ospitalitatii de abia acum se aseaza, dupa anii 2007 si 2008 care au adus castiguri semnificative pentru jucatorii din domeniu”, a explicat pentru incont.ro Paul Marasoiu, director regional pentru Romania, Moldova si Bulgaria al Golden Tulip Hotels, Inns&Resorts.

Brandurile Louvre Hotels sunt Premiere Classe, Campanile, Kyriad si Kyriad Prestige.

Realitatile pietei hoteliere bucurestene in 2009

Industria turismului a fost una dintre cele mai afectate de criza economica mondiala, iar semnele incepusera inca din ultimul trimestru al anului 2008. Criza a adus o scadere accentuata atat a cererii de servicii de hoteliere cat si a sumelor cheltuite de turisti. Cele mai afectate segmente au fost cel al turismului de afaceri dar sic el de conferinte, ce reprezinta in Bucuresti circa 80% din turism.

Asadar, Capitala a fost puternic lovita de criza economica, lucru care s-a tradus pentru piata hoteliera in incasari foarte mici cauzate de miscorarea drastica a bugetelor de calatorii ale marilor companii precum si din cauza schimbarilor notabile in comportamentul turistilor. Cele mai afectate de aceste schimbari au fost hotelurile de lux ale Bucurestiului care, din disperare, au scazut tarifele foarte mult.

Gardul de ocupare s-a situat in 2009 la 56%, in minus cu 7% fata de 2008, cu scaderi majore in special in primele 6 luni, ajungand insa spre sfarsitul anului la valori similar celor din 2008. Dar adevarata problema in 2009 a reprezentat-o nivelul tarifului mediu, care a ramas constant, mult sub valorile inregistrate in 2008, ajungand in medie la 73 de euro. Astfel, scaderea a fost de aproape 40% fata de 2008.

La sfarsitul lunii decembrie a anului trecut, Bucurestiul dispunea de 153 de hoteluri, numarul camerelor la nivel de municipiu cifrand 11.500 de camere.

Desi este greu de crezut, mai mult de 60% din numarul total este reprezentat de hotelurile de 3 si 4 stele, insa prezenta unitatilor de de 2 stele fiind doar de 13% din totalul pietei hoteliere bucurestene.

Totodata, potrivit studiului companiei de consultanta Trend Hospitality, penetrarea lanturilor international la nivel de Capitala este inca redusa-13% din totalul hotelurilor sunt afiliate la un lant international.

Stocul hotelier al Bucurestiului
*sursa:Trend Hospitality
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one