Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Joburi. Call-center-urile şi firmele de IT oferă mii de locuri de muncă

14 iulie 2010

Cine mai angajează azi în România
14 Iulie 2010

Ovidiu Vîlceanu
1 2
E-MAIL PRINT RSS SHARE MĂRIME TEXT
de SERBAN BUSCU 616 VIZUALIZARI | COMENTARII 1
"Se angajează masiv în outsourcing. Vorbim despre servicii pentru companii mari, unele din străinătate. Call- center-ul este o afacere care merge bine pe timp de criză. De asemenea se caută specialiști în domeniul programării și în cel al componentelor pentru calculatoare."
Ovidiu Vîlceanu
Director Sales Consulting
Abilităţile de comunicare, limbile străine, dar şi cunoştinţele de operare a calculatorului au devenit indispensabile într-o Românie în care call-center-urile au ajuns principalii angajatori.

Criza economică a schimbat radical portretul-robot al angajatorului mare din România. Dacă înainte de şubrezirea economiei el era fie din domeniul construcţiilor, fie din cel financiar , activa în 90% din cazuri în Bucureşti şi nu se uita neapărat la calificarea candidatului (cazurile directorilor de sucursale cu liceul la bază sunt notorii), acum el este de cele mai multe ori din domeniul tehnologiei înalte sau din cel al serviciilor conexe şi caută obligatoriu forţă de muncă supracalificată şi cunoscătoare de limbi străine.

„Se angajează masiv în outsourcing. Vorbim despre servicii pentru companii mari, unele din străinătate. Call-centerul este o afacere care merge bine pe timp de criză. De asemenea se caută specialişti în domeniul programării şi cel în al componentelor pentru calculatoare. Aici vorbim în primul rând despre companiile multinaţionale, cum ar fi HP sau Oracle", ne explică Ovidiu Vîlceanu, directorul fimei de consultanţă Sales Consulting. Acesta aminteşte că Bucureştiul deja nu mai este singura zona a ţării unde se fac angajări importante ofertele mutându-se uşor şi către zona Banatului şi a Ardealului. Salariul unui programator, de exmplu, porneşte din jurul valorii de 1.000 de euro şi poate ajunge chiar până la 5.000 de euro, în funcţie de cunoştinţele angajatului.

Telefonistul-vedetă cu accent european

Firmele de outsourcing, categorie în care se încadrează şi call-center-urile par să înflorească pe timp de criză. De ce ne explică tot Ovidiu Vîlceanu. „Outsourcingul presupune în primul rând reducerea costurilor pentru companiile care apelează la aşa ceva. Ori pe timp de criză tăierea costurilor este un lucru vital." Prin lumea angajatorilor circulă deja o ştire cu aer de legendă. Se pare că mai multe firme de profil părăsesc India (cea mai cunoscută ţară în acest sector) şi vin în România pentru că potenţialilor clienţi nu le place accentul specific Punjabi. Mai mult, companiile specializate şi-au rezolvat o mare problemă anul acesta prin reducerea costurilor cu salarizarea ca urmare a venirii crizei. Un operator call-center care lucrează 8 ore pe tură de zi ajunge la 350-400 de euro, în timp ce, dacă lucrează noaptea el poate câştiga şi 500-600, de euro pe lună.

Experienţa şi diploma contează mai mult

În ceea ce priveşte exigenţele angajatorului, ele s-au rafinat faţă de perioada pre criză. Specialiştii în resurse umane spun că supracalificările(de tipul masteratului) şi experienţa în domeniu au crescut ca importanţă. „Fiecare caută pe timp de criză şă îşi eficientizeze afacerea. Este mai puţin timp pentru training la locul de muncă. Se caută angajaţi cât mai eficienţi, deci cât mai specializaţi sau cu experienţă", spune Vâlceanu. Schimbarea de atitudine ţine şi de faptul că piaţa muncii este suprasaturată de cerere. „În ceea ce îi priveşte pe angajatorii ce au recrutat personal în 2009, aceştia au avut posibilitatea să îşi aleagă candidatul potrivit dintr-un număr mult mai mare de cv-uri depuse şi ca atare şi-au permis să solicite experienţă relevantă pentru postul pe care îl aveau disponibil şi, eventual, să ofere acelaşi salariu ca în anii trecuţi, fără să mai acorde neapărat alte pachete de beneficii", comentează şi Laura Chilom, consultant al e-jobs.

Angajează şi băncile

Domeniul financiar, lovit puternic de criză prin diminuarea cererii de credite, nu mai este la fel de activ ca în anii trecuţi. Totuşi, asta nu înseamnă că nu mai angajează deloc. În fapt, după cum se vede pe site-urile specializate, instituţiile de credit angajează câteva sute de oameni. Faţă de perioada precriză, însă, când cele mai căutate specializări erau cele de agent de vânzări sau de analist de credite acum băncile caută mai ales personal IT sau consilieri bancari. În ofertele băncilor regăsim şi posturi de casieri, dar şi posturi de şefi de departamente. Salariile oferite sunt şi ele de criză, un analist de risc, de exemplu, fiind plătit cu doar 400 de euro, faţă de 600-700 de euro minimum cât primea înainte de criză.



Fişa postului pentru cele mai accesibile joburi

Operator Call- Center

Cerinţe la angajare:

cunoaşterea avansată a cel puţin a două limbi străine

cunoştinţe medii de operare a computerului (Windows, Microsoft Office)

studii minime liceul

abilităţi de comunicare

Responsabilităţi:

Contactează clienţi din baza de date a companiei

Oferă asistenţă clienţilor (rezervări la hotel la aeroporturi, restaurante etc.);

Vinde produse cum ar fi carduri de credit sau asigurări

Participă la realizarea de sondaje de opinie prin telefon

Beneficii:

Contract de muncă

Training

Posibilitatea de a lucra în ture

Salariu fix (350 de euro)+ bonusuri



Operator calculator

Cerinţe la angajare:

rapiditate în tehnoredactare

rezistenţă la stres şi sarcini de rutină

atenţie mare la detalii

cunoaştere avansată a unei limbi de circulaţie europeană

minimum liceu

Responsabilităţi:

operarea de date

introducerea de formulare în limbi străine (formularele conţin rezultate ale unor studii de piaţă sau date ale unor clienţi care au optat pentru produsele promovate de firma noastră)

Beneficii:

Salariu în funcţie de volumul de muncă (minimum 800 de lei)

Training



Programator

Cerinţe la angajare şi responsabilităţi

Experienţă 3 ani programare sau un an programare PHP

Bună cunoaştere a limbajului PHP 5 ( OOP, lucrul cu baze de date, sistem de fişiere, sesiuni, cookie-uri s.a.m.d)

Bună cunoaştere a sintaxei SQL

XHTML (cel puţin pentru nivelul implementării unei soluţii pe un layout grafic realizat anterior), CSS.

JavaScript-cel puţin un nivel de înţelegere ce permite scrierea/modificarea şi debugging-ul de cod.

Beneficii:

Contract de muncă full-time

Salariu minimum 1.500 de euro



Topul celor mai multe oferte de joburi:

Bucureşti

Cluj- Napoca

Braşov

Timişoara

Constanţa

Iaşi

Sibiu

Galaţi

Oradea

Arad

Târgu-Mureş



Domenii cu cele mai multe posturi:

Customer Client Service (inclusiv call-center)

IT

Marketing, Cercetări, Sondaje (inclusiv call-center)

Turism, Hoteluri

Topul call-center-urilor angajatoare:

Genpact

Computer Generated Systems

CallPoint New Europe

Sykes

XL World

Competence Call Center.


2.600 locuri de muncă au disponibile primele cinci call-center-uri din ţară
sursa :http://www.romanialibera.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one