Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Firmele de leasing au ajuns sa vanda masinile recuperate sub pretul pietei

Firmele de leasing au ajuns sa vanda masinile recuperate sub pretul pietei
Angela Placinta
20.01.2010

Pentru a scapa de miile de masini recuperate de la clientii care nu si-au mai putut plati ratele, firmele de leasing le vand sub pretul de pe piata second-hand.

Companiile de leasing incearca sa revanda cele peste 15.000 de masini recuperate de la clientii rau-platnici in ultimul an si jumatate folosind preturi mai mici decat cele cerute pe piata second-hand.
De exemplu, o masina de teren Toyota Land Cruiser fabricata in 2008, cu un rulaj de 27.000 km si un motor de 4,5 litri, este scoasa la vanzare de o firma de leasing la pretul de 59.000 de euro (inclusiv TVA), in timp ce pe piata second-hand aceeasi masina se vinde cu 65.000 de euro. La un Audi Q7 (din 2008, 71
000 km la bord) diferenta de pret este chiar mai mare: o companie de leasing il vinde cu 34.700 de euro, in timp ce pe site-urile specializate de vanzari de masini second-hand acelasi model se gaseste la pretul de 45.500 de euro, avand acelasi an de fabricatie si o valoare apropiata a rulajului.
"In primul rand, masinile recuperate nu sunt la fel de bine intretinute ca si cele de pe piata second-hand, unele pot fi putin lovite sau zgariate. In al doilea rand, firmele de leasing se afla sub presiunea stocurilor in crestere, iar in al treilea rand noi nu stim sa vindem masini, abia acum invatam. Noi eram obisnuiti sa vindem bani", spune Razvan Diaconescu, directorul general al Impuls Leasing. Compania are in prezent un stoc de 1.000 de masini recuperate.
"Cel putin patru luni dureaza de la momentul recuperarii masinii pana la revanzare. Tinta noastra pentru 2010 este sa reducem aceasta perioada la trei luni."
Si la masinile de clasa mai mica exista diferente de pret. O Dacia Logan cu 37.000 km la bord, din 2007, este vanduta de o firma de leasing cu 5.600 de euro, iar pe piata second-hand aceasta masina se gaseste la pretul de 8.000 de euro.
"Daca vrei sa iti vinzi bunurile, trebuie sa vii cu o oferta avantajoasa. Sunt si firme de leasing care tin la pret, dar in general majoritatea vor sa vanda cat mai repede masinile", afirma Dan Constantinescu, directorul de vanzari al UniCredit Leasing, cea mai mare companie de pe piata de profil.
sursa http://www.zf.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one