Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Cum negociem daca suntem cumparatori

21 martie 2010

"Va multumesc ca ne ajutati in negociere. Eu nu vand, eu cumpar marfa. Problema mea este ca atunci cand am nevoie de marfa si sun eu furnizorul sa vina la mine cu marfa, imediat creste pretul, transportul cade in sarcina mea, termenul de plata devine mai scurt etc. Sfatuiti-ne si pe noi cum sa negociem, nu numai pe vanzator

Articol scris de Marian Rujoiu
Trainer Extreme Training, The way to excellence

Este o intrebare la care un vizitator al blogului meu personal (www.marian-rujoiu.ro) asteapta raspuns. Intrebarea este una legitima in sensul ca sunt mai multi cumparatori decat vanzatori. O sa ofer cateva solutii la problema ridicata mai sus astfel incat si cumparatorii

sa negocieze cu succes. Pe scurt: ii presam, ii educam si ne instruim!

1. NEGOCIAZA SI PRESEAZA-L

Primul sfat pe care-l dau este sa va antrenati sa negociati. Am avut la un moment dat un curs cu departamentul de achizitii si recunosc am fost putin surprins de cat de ”speriati” sunt. Eu cunosteam cu totul alta situatie, aceea in care vanzatorii sunt presati intotdeauna de cumparatori cu oferta concurentei. Unul dintre lucrurile in care sunt instruiti agentii de vanzari este sa negocieze intotdeauna. Daca ei negociaza nu inseamna obligatoriu ca trebuie sa faceti ca ei sau sa le-o luati in nume de rau. Va sfatuiesc sa alegeti un moment de negociere diferit de acela in care sunteti presati de timp. De exemplu, atunci cand aveti nevoie peste 7 zile de marfa, sunati-l si nu-i spuneti ca aveti nevoie peste 7 zile, ci spuneti-i ca aveti nevoie a doua zi. Va dau o sugestie, diferita de cele pe care le gasiti in carti. In teorie se spune ca ar trebui sa-l invitati sa coopereze, sa nu va preseze, sa-i spuneti ca aveti nevoie urgent etc. In practica recomandarea mea este cu totul diferita, anume, sa-l presati si dumneavoastra. Dar trebuie sa-l presati atat de tare incat sa nu mai indrazneasca a doua oara sa va mai stranga cu usa.

Veti fi mult mai relaxati stiind ca nu aveti nevoie a doua zi, insa trebuie sa-i cereti sa faca livrarea a doua zi si sa nu acceptati niciuna din conditiile pe care le pune. Atunci cand pune o conditie, precum sa asigurati dumneavoastra transportul ii puteti enunta una din urmatoarele variante: ”Daca nu ne asigurati transportul nu cred ca ne mai intereseaza” sau ”Daca nu ne asigurati transportul doresc un discount de 20%” sau ”In locul dumneavoastra as inceta sa mai pun conditii, exista si alternative” etc. Ideea este simpla, ori de cate ori va spune ca va da la un alt pret sau ca nu va asigura transportul, trebuie sa-i cereti ceva in schimb, ceva care stiti ca nu va poate da. Veti fi mai relaxat stiind ca nu-i nicio problema daca nu va face livrarea a doua zi. Indrazniti sa negociati. In cele mai multe cazuri veti vedea ca tehnica va functiona. Atentie, important este sa aplicati in continuare pasul 2 de mai jos.

2. EDUCA-TI FURNIZORII

Cu asemnea furnizori, care te preseaza in momente importante, avem doar doua variante, ii educam sau ii schimbam. Propun ca schimbarea lor sa fie o a doua varianta, prima dintre ele sa fie aceea de a-i educa. Dupa ce am negociat si am pus si noi presiune pe el este bine sa nu-i inchidem telefonul ci sa il educam. Mai exact, trebuie sa-l intrebam sau sa-i comunicam: ”Multumesc pentru intelegere, sper ca in viitor sa nu mai avem aceasta discutie in care nu puteti, nu aveti voie sau va este greu. Credeti ca puteti fi furnizorul nostru atunci cand avem nevoie sau trebuie sa cautam un alt furnizor?” Credeti-ma, nimic nu e mai neplacut pentru un agent decat sa auda ca te poti duce la concurenta. Ii sperie mai tare decat va inchipuiti. Cel mai probabil va spune ca nu este nevoie sa cautati alt furnizor. Retine: educa-ti furnizorii!

3. INSTRUIESTE-TE SI TU

Cel mai bun loc in care poti afla cum gandesc si cum actioneaza vanzatorii este un seminariu de vanzari la care participa ei. Este ca si cum ai putea sa spionezi gratuit. Poti sa inveti ce tehnici folosesc si cum sa te aperi. De asemenea, anticipandu-le miscarile poti ajunge chiar cu un pas inaintea lor. Poti sa citesti cartile pe care le citesc ei sau poti sa participi la seminariile la care participa si ei. Tehnica de mai sus este doar un mic truc, in realitate tu poti folosi orice tehnica pe care o cunosti si care se potriveste situatiei.

Sper sa treceti mai usor de acum inainte peste presiunile furnizorilor. Sper ca raspunsul meu sa se dovedeasca a fi util si oricand va astept la cursurile organizate de Extreme Training (programul Negociatorul).

Va doresc mult succes in negocierile viitoare si retineti: in viata nu primiti ce meritati ci ceea ce negociati!
Marian Rujoiu
www.marian-rujoiu.ro (blogul personal)
www.traininguri.ro (siteul Extreme Training)
www.e-antreprenor.ro (cursuri gratuite)
Extreme Training iti ofera Excelenta in Vanzari, Negociere, Comunicare in Afaceri, Manipulare, Motivare Non-Financiara, Dezvoltare Manageriala, Comunicare Organizationala, Dezvoltare Personala, Leadership, Management de Proiect, Time Management, Coaching si Teambuilding.
Alege Excelenta! Alege Extreme Training! Alege sa fii mai bun!
Extreme Training, the way to excellence!
sursa http://www.avocatnet.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one