Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Stirile online, mai populare decat ziarele, in SUA

Stirile online, mai populare decat ziarele, in SUA
1-martie-2010

Un sondaj realizat in SUA a aratat ca stirile online le-au depasit ca si popularitate pe cele care se gasesc in ziare, editia printata.

Practic, ele se gasesc imediat in urma stirilor de pe posturile nationale si locale de televiziune, care au reusit sa se mentina in top, anunta BBC.

Iar cei mai multi citesc presa online folosindu-se de Google News si AOL. Cei mai multi internauti de peste Ocean se informeaza de pe site-urile CNN sau BBC, mai arata sondajul.

Legat de cei care isi obtin astfel informatiile, cei mai multi, 57%, cauta pe mai multe siteuri, de la 5 pana la 7, ceea ce ii intereseaza.

Pe langa Internet, americanii isi mai obtin informatiile de care au nevoie de la posturile radio, in proportie de 54%, pe care il asculta in masina sau acasa.

Si ziarele, care se confrunta cu mari probleme financiare, vor sa profite de acest trend, multe incepand deja sau avand de gand sa taxeze accesul la anumite informatii, cum este cazul The New York Times, care va proceda astfel din 2011.
sursa http://www.ziare.com/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one