Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Preşedintele CJ Dâmboviţa, Florin Popescu, împarte banii publici cu Vîntu

29 aprilie 2010

Scris de Mihaela Dobrescu
Degeaba s-a supărat premierul Emil Boc pe dezinformările pe bandă rulantă date zilnic la Realitatea TV, atåta vreme cåt pedelişti de frunte finanţează generos afacerile lui Vîntu. La acest capitol se detaşează vizibil preşedintele CJ Dåmboviţa, Florin Popescu, care deţine şi funcţia de vicepreşedinte PD-L. Generos din fire, mai ales cu propria clientelă şi cu SOV&co., Florin Popescu a dat, la începutul anului, nu mai puţin de un milion de euro, din banii contribuabililor să ne înţelegem, către SC The Money Channel Consulting SRL, o firmă ce gravitează în constelaţia controversată a lui Vîntu. Milionul de euro reprezintă contravaloarea a trei contracte încheiate de CJ Dåmboviţa în 16 februarie 2010 cu SC The Money Channel Consulting SRL, pentru „reconstrucţie ecologică forestieră“ la Bezdead, Conţeşti şi Runcu, după cum dezvăluie cotidianul local „Jurnal de Dåmboviţa“. Acestea nu sunt însă primele afaceri derulate de Florin Popescu şi firmele lui Vîntu. Contractele din 2010 se adaugă la lista contractelor de peste 12 miliarde lei vechi încheiate de preşedintele CJ din decembrie 2008 şi pånă în prezent, semn că la mijloc e vorba de o relaţie de durată, trainică, bazată pe frăţia banilor. De altfel, potrivit „Jurnal de Dåmboviţa“, SC The Money Channel Consulting SRL a primit botezul în afaceri chiar în Dåmboviţa de la „Naşul“ Florin Popescu, iar cu „cifra de afaceri de 4 miliarde lei din 2008“ s-a plimbat apoi pe la toate licitaţiile din Romånia, invocånd bineînţeles experienţa în afaceri. Despre afacerile firmelor lui SOV cu pedelistul Florin Popescu ziarul „Curentul“ a scris în urmă cu un an. „Efectele perverse ale crizei: Vîntu vinde... felicitări şi calendare“ este titlul materialului publicat pe 1 aprilie 2009 în „Curentul“, în care dezvăluiam cum în plină criză financiară Consiliul Judeţean, condus de pedelistul Florin Popescu, a încheiat un contract de achiziţie a 2.000 de agende, 2.000 de calendare şi 1.000 de felicitări personalizate, în valoare de 196.000 RON (fără TVA), chiar cu The Money Channel Consulting SRL, o firmă cu un capital social de 25.000 RON, administrată de Sorin Ovidiu Freciu (SOF), omul de încredere al mogulului Sorin Ovidiu Våntu (SOV).


Sub titlul „Codrul, frate cu Popescu pe 1 milion de euro“, cotidianul local „Jurnal de Dâmboviţa“ a publicat un amplu material în care dezvăluie dedesubturile afacerilor preşedintelui CJ Florin Popescu cu firmele lui Vîntu, abonate la banii publici.
(M. Dobrescu)

„Afacerile dâmboviţene cu bani publici derulate prin SC The Money Channel Consulting SRL i-au dat ocazia preşedintelui CJD Florin Popescu să aibă «acţiuni reuşite» pe posturile Realitatea TV şi Money Channel. Noi l-am văzut întâmplător de câteva ori pe Florin Popescu pe postul Realitatea TV în două emisiuni de dezbatere politică. Era prezentat ca fiind vicepreşedinte PDL. L-am mai văzut o dată şi pe la TV Money Channel într-o «dezbatere culturală» care a adus, în opinia mea, mari deservicii culturii dâmboviţene. Astea să fi fost «acţiunile reuşite» ale lui Popescu susţinute, probabil, pe bani publici? Apoi am aflat pe surse de o acţiune cu adevărat reuşită, dar nu pentru judeţul Dâmboviţa, ci pentru Florin Popescu personal. A reuşit să oprească nişte anchete de presă despre isprăvile sale, care urmau să fie publicate în ziarul «Gardianul», publicaţie care aparţinea, evident, Trustului Realitatea. Nişte directori de pe la firmele lui S.O. Vîntu cică au fost impresionaţi până la lacrimi de tipăriturile plătite pe drepturi de autor (?) la The Money Channel, cu vreo 4 miliarde de lei, semnate cu mare dărnicie de Naşul Popescu şi Finul Boriga. Din bani publici! Pe directorii de la firmele lui Vîntu i-or fi copleşit urările transmise şi semnate cu mânuţa lui de lect. univ. drd. Florin Popescu în mii de felicitări tipărite, evident, la The Money Channel: «Dragostea şi preţuirea POATE FI EXPRIMATĂ în multe feluri». O asemenea urare nu se uită niciodată, cu atât mai mult cu cât firma The Money Channel Consulting SRL şi-a primit botezul în afaceri absolut din întâmplare de la... NAŞUL PDL Florin Popescu. Judeţul nostru, după cum vedeţi, este plin de roade din bani publici. De-aia le doboară... vântu’ şi vine câte o firmuliţă d-asta din Bucureşti să le culeagă. De-atâta preţuire pentru Popescu şi Boriga, The Money Channel a încasat dintr-un foc cele 4 miliarde şi le-a pus în braţe celor doi produse promoţionale, unele ca pentru analfabeţi, dar toate la preţuri de câteva ori mai mari decât sunt pe piaţă. Cred şi eu că «se consumă ca o lumânare» Florin Popescu în afacerea asta. Nu i-a fost uşor să încheie într-un an şi jumătate contracte de peste 55 miliarde lei cu The Money Channel. Şi cu siguranţă că-i va fi destul de greu să explice şi oportunitatea acestor contracte încheiate într-un an de cumplită criză economică.

Nu simţiţi cum bate vântu’ prin bugetul Consiliului Judeţean?

SC The Money Channel SRL a căscat ochii în lumea afacerilor în iunie 2008. Nici nu i se uscase bine certificatul de naştere şi a făcut imediat primii paşi la Târgovişte. Naşul Popescu, că d-aia e naş de profesie, a umplut-o de parale publice, încă de la primul scâncet, pe mezina Trustului media Realitatea. Asta mică se născuse cu foamea în gât, aşa că naşul Popescu i-a băgat imediat ţâţa bugetului în gură. A supt mititica în 2008 vreo 4 miliarde de lei: 2,35 miliarde lei de la CJD şi aproape 2 miliarde lei de la Primăria Târgovişte! Vorba românului: «a făcut în scăldătoare, maică, la botez, d-aia are noroc!». Firmuliţei ăsteia, botezată anume «The Money Channel» (canalul de bani, în traducere), i-a plăcut şi i-a priit în scăldătoarea lui Florin Popescu de la Consiliul Judeţean Dâmboviţa. Doar că norocul care a dat peste firma lui Vîntu pute acum de la o poştă a achiziţie aranjată, care nu are, în opinia mea, nicio legătură cu interesul public. Insist şi vă rog să nu uitaţi că «The Money Channel» a dat primul tun de 4 miliarde de lei în 2008 în Dâmboviţa. De-aia spuneam că aici pare să-şi fi primit botezul în afaceri firmuliţa asta, care, abia născută în 2008, a trecut de la tipărituri, unele analfabete, prin publicitate media, direct la silvicultură. Şi... de la contracte de 4 miliarde lei la contracte de peste 40 miliarde lei. Asta într-un an de profundă criză economică şi financiară în România.

Copăcel-copăcel, «The Money Channel» a prins rădăcini în Dâmboviţa

Publicam zilele trecute, pe larg, situaţia contractelor încheiate într-un an şi jumătate de SC The Money Channel Consulting SRL cu CJ Dâmboviţa şi Primăria din Târgovişte. Am contabilizat, la o primă strigare, contracte de peste 55 miliarde lei, şi se pare că asta nu e tot. Prospătura în ancheta noastră o reprezintă cele 3 contracte încheiate de CJ Dâmboviţa în 16.02.2010 cu aceeaşi şi aceeaşi şi aceeaşi The Money Channel. Dacă s-or fi făcut caietele de sarcini ale celor 3 licitaţii după chipul şi asemănarea felicitărilor tipărite în 2008 de The Money Channel, atunci nu este de mirare că «dragostea şi preţuirea POATE FI EXPRIMATĂ în multe feluri» de Naşul PDL, Florin Popescu. Primul fel a fost reprezentat de contractele din decembrie 2008 de 4 miliarde lei, pentru calendare, agende şi felicitări. Al doilea fel, contractele de publicitate şi promovare, de 6 miliarde lei, din mai 2009. Al treilea fel, contractele din decembrie 2009, tot pentru tipărituri de alte câteva zeci de mii de euro. Din primele trei feluri s-au adunat vreo 12 miliarde lei, fără ca primarul Boriga să ne fi comunicat, la solicitările noastre oficiale, câte miliarde de lei a cheltuit el, din banii publici, pentru tipărituri în decembrie 2009. Apoi, copăcel-copăcel, SC The Money Channel Consulting SRL a prins rădăcini în Dâmboviţa şi a câştigat cele 3 contracte de 1 MILION DE EURO pentru reconstrucţie ecologică forestieră la Bezdead, Conţeşti şi Runcu! Contractul nr. 50/16.02.2010, pentru Măgura Bezdead, este de 12,75 miliarde lei. Contractul 60/16.02.2010, pentru Călugăreni-Conţeşti, este de 14,82 miliarde lei, iar contractul nr. 61/16.02.2010 pentru Runcu este de 15,49 miliarde lei. Abia aşteptăm să aflăm de la Direcţia de achiziţii a CJ Dâmboviţa, condusă cu talent de Traian Icobeţ, cum şi în ce fel au fost organizate şi, mai ales, cum s-au derulat cele trei licitaţii? Câţi concureţi a avut The Money Channel, cine sunt aceştia, ce criterii au fost stabilite în caietele de sarcini, dacă au fost contestaţii ş.a.m.d. Afacerile cu bani publici de peste 55 miliarde lei intrate pe filiera firmelor lui Vîntu au şocat opinia publică din Dâmboviţa, atât prin amploarea lor, cât şi prin explicaţiile formulate ulterior de preşedintele Florin Popescu.

Dormi liniştit, Vîntu s-a apucat de împăduriri!

Preşedintele CJD a încercat să bâiguie o explicaţie pentru aceste afaceri făcute pe bandă rulantă cu SC The Money Channel Consulting SRL. Cică a vrut să aibă, pe această filieră, «acţiuni reuşite pe posturile naţionale TV» ale Trustului Realitatea. Acum porumbelul ăsta pe care l-a scăpat Popescu ne duce cu gândul că cele 3 licitaţii pe care le-a câştigat The Money Channel SRL au fost parcă anume pregătite de oamenii lui Popescu din Consiliul Judeţean Dâmboviţa pentru a fi câştigate de firmuliţa «alăptată» un an şi jumătate din bugetele CJ Dâmboviţa şi Primăriei Târgovişte cu peste 12 miliarde lei. Este o opinie îndreptăţită. Oamenii lui Vîntu au vrut, cu firmuliţa The Money Channel, mai mult decât nişte comenzi de tipărituri şi publicitate de la Florin Popescu & Co. din Dâmboviţa. Au vrut ceva răsunător, ceva în stilul SOV: «Dormi liniştit, FNI lucrează pentru tine!». Cam aşa şi cu noua afacere, intrată de curând în portofoliul firmei The Money Channel Consulting: «Dormi liniştit, Vîntu s-a apucat de împăduriri!» în opinia mea, nu este exclus să ne trezim cu nişte contracte date în subantrepriză unor societăţi dâmboviţene (de ce nu!), iar firmei lui Vîntu să-i rămână comisionul cel gras fără niciun fel de efort!

Bate vântu’ în toată ţara!

Internetul a explodat de informaţii pe tema asta. Administraţia Fondului de Mediu a băgat vreo 30 de milioane de euro (bani din taxa de înmatriculare auto!) în această afacere dirijată spre 30 de consilii judeţene din ţară. Nu ştim cine a făcut proiectul în Dâmboviţa şi ce experienţă are în domeniu firma de consultanţă agreată de Popescu. Vom afla. V-am spus că nu ştim încă nici criteriile stabilite în caietele de sarcini care au stat la baza licitaţiilor organizate de CJ Dâmboviţa. Am aflat însă că prin ţară, scandalul a luat amploare. Licitaţiile câştigate de SC The Money Channel Consulting SRL au fost contestate aprig, firma lui Vîntu fiind acuzată în repetate rânduri de lipsa de experienţă în domeniul reconstrucţiei forestiere. Specialiştii au declarat că The Money Channel a câştigat licitaţiile cu preţuri de 4 ori mai mari decât cele practicate de Romsilva. Licitaţiile din Timiş, Mehedinţi şi Teleorman au ieşit cu scandalul la drumul mare, acuzaţiile fiind nu doar de natură morală, ci şi de ilegalitate. Contestatarii au invocat nerespectarea caietului de sarcini al licitaţiei organizate de CJ Teleorman. Una dintre condiţiile de participare la această licitaţie din noiembrie 2009 a fost aceea ca societăţile intrate în competiţie să aibă în ultimii 3 (trei) ani o cifră de afaceri de minim 5,5 milioane RON. Firma The Money Channel, care a câştigat această licitaţie în Teleorman, fusese înfiinţată abia în 2008 (deci nu cu trei ani în urmă) şi avea o cifră de afaceri în 2008 de doar 400.000 RON. Adică 4 miliarde lei. Aţi ghicit? Este vorba despre cele 4 miliarde lei încasate de la CJ Dâmboviţa şi Primăria Târgovişte. Ăsta a fost darul de botez al Naşului PDL la intrarea în afaceri a firmei The Money Channel SRL. Aceasta a fost cifra de afaceri din 2008 a firmuliţei abia născute de Trustul media al lui S.O. Vîntu şi v-am spus că, imediat după naştere, a fost trimisă la îngrăşat în braţele bugetului din Dâmboviţa. Licitaţiile astea de împăduriri au fost precedate de nişte «acţiuni reuşite», cum ar zice Popescu, menite «să scoată din izolare» firma The Money Channel, care «gravitează în jurul canalului naţional Realitatea TV». L-am citat pe Florin Popescu. Postul Realitatea TV a pornit poetic, cu acţiuni de voluntariat, în Suceava, ale cărei păduri au fost masacrate de mogulii politici ai afacerilor cu cherestea. Acum, culmea, pagubele sunt plătite tot de la bugetul statului, iar voluntarii cu şepcuţe verzi trăiesc sentimentul utilităţii indus subtil prin metodele vechii propagande. Cei de la Realitatea TV trebuie să fi fost bine primiţi la Suceava de fostul ministru Gheorghe Flutur - actualul preşedinte al CJ Suceava. Campania poetică, bazată iniţial pe voluntariat, a fost transformată de politicienii pragmatici într-o mare afacere din banii Administraţiei Fondului de Mediu. Întrebat, Vlad Marcoci, preşedintele AFM, a declarat că nu este responsabilitatea sa să gestioneze banii destinaţi împăduririlor, ci doar să-i vireze celor 30 de consilii judeţene, în sarcina cărora au picat licitaţiile pentru împăduriri. (...)
În Dâmboviţa cel puţin, în opinia gazetarului, coincidenţele au tentă penală, fiindcă Trustul Artpress nu a primit nici până astăzi răspuns la adresele trimise în mai 2009 la CJ Dâmboviţa şi Primăria Târgovişte, adrese prin care solicitam informaţii de interes public despre afacerile cu SC The Money Channel Consulting SRL. Este vorba despre acele prime contracte de 4 miliarde lei încheiate în decembrie 2008 de CJ Dâmboviţa şi Primăria Târgovişte cu SC The Money Channel pe «drepturi de autor» şi pe «criterii artistice»! Vedeţi ce bune au fost contractele astea de 4 miliarde lei făcute la Târgovişte de The Money Channel SRL? Fără ele, mai avea firmuliţa asta 4 miliarde de lei cifră de afaceri în 2008, ca să meargă şi să câştige licitaţia de 1 milion de euro la Teleorman? N-o să ştim niciodată. Dar nu putem să nu constatăm ce scăldătoare bună a găsit firmuliţa lui Vîntu, la botezul în afaceri, în birourile din Consiliul Judeţean Dâmboviţa.

sursa http://www.curentul.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one