Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Care-i peştele cel mare în presa românească?

Care-i peştele cel mare în presa românească?


Alexandra-Livia Dordea
Joi, 10 Decembrie 2009
Despre „somnul” Vântu şi „caracatiţa” Patriciu. „Dacă este să ne pierdem în alegorii, e puţin probabil ca somnul (Vîntu) şi caracatiţa (Patriciu) să se intersecteze, fiindcă e vorba de un peşte de apă dulce şi un cetaceu oceanic, deci e ca şi cum te-ai gândi cine câştigă în confruntarea dintre un săpun şi un şurub. În schimb, cele două animale pot avea de-a face cu marinarii”, spune Iulian Comănescu. Sorin Ovidiu Vântu declara ieri că nu are de gând să mai investească vreun ban în România”.

„Bucuraţi-vă şi rugaţi-vă la Dumnezeu să nu fiu eu preşedintele României”, adăuga omul de afaceri care a decis, aparent brusc, la finalul campaniei electorale, să-şi rentabilizeze afacerile din presă.

"Nu mai am încredere în print. Voi renunţa definitiv la print (...) Merg doar pe media electronică. Acolo voi investi cât este necesar pentru a-mi menţine cota de piaţă şi chiar pentru a o spori", declara marţi seară omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu, într-un interviu acordat Hotnews. Întrebat despre investiţia în trustul Realitatea, Vîntu a mai afirmat că "investiţia în trust a continuat în toată această perioadă. „Dar, evident, că voi acomoda din punct de vedere business realităţile economice româneşti cu proporţionalitatea investiţiilor mele", a precizat el.

Pus în faţa zvonurilor potrivit cărora Dinu Patriciu ar fi cumpărat Realitatea TV, Sorin Ovidiu Vîntu a reacţionat: "Cum dracu' să vând, dacă n-am nevoie de bani?! Simplu ca bună-ziua. Dar îl puteţi întreba şi pe domnul Patriciu dacă s-a discutat vreodată eventualitatea vreunei tranzacţii comerciale în media între mine şi domnia sa. E simplu deverficat". Vîntu susţine că nu este un "adversar" al lui Patriciu. "Fiecare este cu zona lui de afaceri. Chiar nu ne-am încălecat pe nicăieri. Domnia sa investeşte masiv în presa scrisă, eu investesc în media electronică. Fiecare cu zona sa de operaţiuni", a conchis acesta.

„Vorbind serios, Patriciu pare a avea poftă de investiţii noi, iar Vîntu pare a fi în stadiul de limitare a pierderilor. N-aş lua totuşi foarte în serios afirmaţii gen "renunţ la print", se ştie că Vîntu îşi remaniază grupul media odată la câteva luni. El şi Rupert Murdoch, ca să spun aşa, aruncă tot felul de lucruri în piaţă, iar acele lucruri se dovedesc a nu se aplica”, explică analistul Iulian Comănescu.

Dinu Patriciu: „Nu mă interesează televiziunea”

Deşi Sorin Ovidiu Vîntu declara că Dinu Patriciu nu are, în primul rând, capacitatea financiară să-i cumpere afacerea, acesta din urmă este, de fapt, unul dintre puţinii proprietari de trusturi mediatice care, în această perioadă, se declară relaxat şi spune că are numeroase proiecte de extindere. "Din punct de vedere financiar, cred că eu sunt cel care poate să-l cumpere pe Dinu Patriciu, şi nu invers. Eu nu sunt peştele mic în piaţa românească", spunea Vîntu.

Dinu Patriciu pare dornic să demonstreze că nici el nu este, cel puţin când vine vorba de piaţa românească, un peşte mic. "Adevărul Holding îşi va continua creşterea, dar şi investiţiile în infrastructură. Voi continua investiţiile în interiorul trustului. Intenţionez să dau în funcţiune toate cele patru tipografii. Acum funcţionează două şi voi da drumul altor două, aflate acum în teste", a spus Dinu Patriciu.

Mogulul media, cum îl numeşte Traian Băsescu, a mărturisit că nu este interesat să-şi deschidă un post de televiziune, după cum au apăruseră zvonuri pe piaţă în ultimele luni. "Nu vreau să investesc în televiziune. Am spus-o întotdeauna că nu mă interesează televiziunea", a completat afaceristul, care preconizează pentru 2010 o creştere a tirajelor la print, în trustul pe care îl conduce. În prezent, Adevărul Holding deţine, în România, cotidianele Adevărul, Adevărul de seară şi Click, revistele Forbes, Dilema Veche şi Dilemateca, şi este prezent pe piaţa internaţională ca publisher al cotidianului ucrainean Blik.

Potrivit Capital, în 2008, rezultatele trustului media au indicat o cifră de afaceri de 27 de milioane de euro şi pierderi de 13 milioane de euro. "Va creşte şi cifra de afaceri", şi-a arătat convingerea Patriciu. Investitorul în media a precizat că la anul va face alocări fonduri şi în dezvoltarea mediului online, în cadrul trustului. "Intenţionez să investesc mai mult în internet, un segment care a crescut mult în acest an şi se află în continuă expansiune", a mai spus Patriciu. (Marinela Raţă)

„Dinu Patriciu şi Răzvan Corneţeanu au banii necesari ca să cumpere cote de piaţă acum, când restul presei e în suferinţă. Mie, de pildă, conţinutul ziarului "Adevărul" mi se pare neconvingător. Însă, cu inserturile pe care le ştim, acest ziar poate foarte bine scoate din piaţă competitorii. Dacă ne gândim că operaţiunea "inserturi" va dura cel puţin până pe la jumătatea lui 2010, au tot timpul să se pună pe picioare din punctul de vedere al jurnalismului. Deci e o mutare coerentă de business”, explică analistul media Iulian Comănescu.

Gândul şi Prosport, zguduite de criză

Criza financiară nu ocoleşte nici grupul Media Pro, unde la două dintre publicaţiile deţinute de Sârbu, Gândul şi Pro Sport, angajaţii nu şi-au mai primit salariile din luna octombrie. Tirajul ziarului Gândul a scăzut dramatic de la aproape 24.000 de exemplare cât avea în ianurie-septembrie 2008 la 15.300 în aceeaşi perioadă din 2009. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul publicaţiei Pro Sport care a scăzut cu 13.900 de exemplare (56.900 – 2008 comparativ cu 43.000 în 2009). Unele voci susţin că unele cotidiane, cum ar fi „Gândul” ar putea trece în curând pe online.

În timp ce unii analişti şi publisheri consideră că vremea presei scrise a apus, alţii consideră că presa tipărită are încă foarte mari şanse. „A spune, din nou, a câta oară?, ca e o perioadă extrem de dificilă nu aduce nici un element de noutate celor care (mai) sunt interesaţi de viitorul presei scrise”, explică Cristina Simion, general manager al Grupului Edipresse, editor, printre altele, al revistelor Avantaje, Elle sau Viva.

„Cred că, oricum, sintagma 'presă scrisă' devine o definiţie-capcană, care trimite cu gândul la suportul de hârtie, nu la conţinutul editorial livrat cititorilor. Suntem, ca industrie, la răscruce: între un model de business care s-a dovedit viabil şi profitabil timp de multe, multe decenii, cel al cuvântului scris care ajunge la cititorii de ziare şi reviste, şi unul înca neclar, construit după reguli noi - însă transmiţând, în esenţă, informaţia scrisă cu aceleaşi elemente de relevanţă şi/sau interes pentru public, cel al presei online. Pentru brandurile puternice, care şi-au construit succesul 'în lumea veche', există şansa convieţuirii ambelor medii, cel puţin pentru o perioadă: nu renunţi la un titlu profitabil în varianta tiparita pentru a incerca sa construiesti in lumea virtuala un model de business cu multe incertitudini”, adaugă ea.

Ringier România susţine ziarele şi investeşte în online

Managerul general al trustului Ringier România, Marius Hagger, crede că ziarele încă mai au un viitor România, tocmai de aceea va susţine în continuare ediţiile tipărite şi vor investi deopotrivă în media online.

„Compania Ringier este construită în jurul publicaţiilor noastre puternice. De aceea, vom susţine în continuare printul, care, cu siguranţă, va avea un viitor după ce economia şi piaţa de publicitate îşi vor reveni, condiţionate de implementarea cât mai rapidă a unor măsuri din partea Guvernului. Ca dovadă a încrederii pe care o avem în ediţiile tipărite, am facut o investiţie importantă într-o nouă tipografie. Pe de altă parte, vom continua investiţiile în media digitale, reprezentate de site-urile noastre Libertatea.ro, Evz.ro şi noul portal pentru femei Unica.ro. De asemenea, vedem noi oportunităţi în modele de business bazate pe tranzacţii - e-commerce”, a declarat Marius Hagger.

Previziunile pentru anii ce urmează nu sunt tocmai optimiste, dar acţionarii Ringier se aşteaptă ca piaţa media să crească în 2011. „Din cauza efectelor drastice ale căderii economice şi a întârzierii implementării unor măsuri anti-criză de către autorităţi, economia va avea de suferit şi în 2010. Acest lucru va avea un impact puternic asupra întregii pieţe media anul viitor. Cu toate acestea, credem că piaţa va creşte din nou începând cu 2011, chiar dacă nu într-un ritm la fel de ridicat ca anii trecuţi”, a precizat Marius Hagger.

Compania elveţiană Ringier deţine pe piaţa din România Evenimentul zilei, Capital, Libertatea, Unica, Bolero, Bravo, Bravo Girl, Libertatea pentru femei, Lumea femeilor, TV Mania, TV Satelit.
sursa http://www.evz.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one