Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Mărarul, principalul inamic al celulitei

7 aprilie 2010

Mărarul şi pătrunjelul nu trebuie mâncate doar pe post de condiment, ci în cantităţi mai mari. În acelaşi timp ardeii, castraveţii, roşiile, ceapa, ridichile, usturoiul verde şi morcovul reprezintă o sursă bogată de vitamine şi minerale, informează cotidianul Gândul.

Potrivit medicului nutriţionist Mihaela Bilic "mărarul este principalul inamic al celulitei, iar pătrunjelul conţine mai multă vitamina C decât citricele". Organismul are nevoie, mai ales după zilele de ospăţ continuu, de o "infuzie" cu vitamine şi minerale, recomandă dr. Bili.

Citeşte mai multe despre calităţile verdeţurilor şi legumelor pe www.gândul.info
sursa http://www.mediafax.ro

Paştele a trecut, e vremea să treci pe "verdeţuri". Află cum mărarul e principalul inamic al celulitei

Ardeii, castraveţii, roşiile, ceapa, ridichile, usturoiul verde şi morcovul reprezintă o sursă bogată de vitamine şi minerale, fiind recomandate de nutriţionişti după o masă copioasă

Carnea de miel conţine lipide saturate care se depun pe artere şi favorizează apariţia bolilor cardiovasculare. Deşi medicii nutriţionişti au avertizat că acest tip de carne trebuie consumat cu moderaţie, cei mai mulţi dintre noi au făcut abuz în acest sfârşit de săptămână. Pentru că organismul trebuie să revină la capacităţi normale, medicul nutriţionist Mihaela Bilic oferă câteva sfaturi pentru a accelera perioada de recuperare. "După zilele în care aţi mâncat numai alimente bogate în grăsimi, a venit momentul să renunţaţi complet la garniturile clasice pentru friptură, ca de exemplu cartofii, şi să le înlocuiţi cu salată", recomandă dr. Bilic.

În acelaşi timp, nutriţionistul menţionează că ardeii, castraveţii, roşiile, ceapa, ridichile, usturoiul verde şi morcovul reprezintă o sursă bogată de vitamine şi minerale. "Conţin multă apă şi fibre, iar, pe lângă faptul că «umflă burta», aceste alimente accelerează tranzitul intestinal lent şi ajută organismul să absoarbă mai repede grăsimile acumulate în ultimele zile", explică Mihaela Bilic. De asemenea, roşiile sunt tonice pentru ficat, acestea împiedică deshidratarea şi îmbunătăţesc digestia. Apoi, mărarul şi pătrunjelul nu trebuie mâncate doar pe post de condiment, ci în cantităţi mai mari. "Mărarul este principalul inamic al ce-lulitei, iar pătrunjelul conţine mai multă vitamina C decât citricele", precizează nutriţionistul.

Pastele făinoase, înlocuite cu spanac

Organismul are nevoie, mai ales după zilele de ospăţ continuu, de o "infuzie" cu vitamine şi minerale, iar dr. Bilic recomandă înlocuirea din meniu a pastelor făinoase şi a pilafului cu spanac, ciorbă de lobodă şi urzici. "Spanacul este bogat în fier, acid folic şi calciu. Persoanele care mănâncă des spanac prezintă un risc scăzut de a se îmbolnăvi de cataractă, deoarece acest aliment conţine luteină, o substanţă care protejează proteinele cristalinului", explică medicul. Specialistul în nutriţie recomandă legumele crude, deoarece prin fierbere acestea îşi pierd calităţile nutritive. "Spanacul nu trebuie gătit mai mult de trei - patru minute, deoarece, în caz contrar, organismul nu va mai beneficia de vitamina B şi C. Acest aliment se poate consuma şi crud. Se pot face salate din spanac, conopidă şi ciuperci, fără a fi preparate termic", adaugă dr. Bilic.

Fructele - varianta perfectă pentru detoxifiere

Specialistul în nutriţie recomandă, după o masă îmbelşugată care s-a prelungit pe mai mult de două zile, o cură de fructe. "Fructele îngraşă, dar organismul are nevoie de prezenţa lor în alimentaţie, de aceea soluţia ar fi ca o zi pe săptămână, eventual vinerea, să mâncăm numai fructe", spune Mihaela Bilic. Medicul completează că acestea sunt bogate în vitamine, apă, zahăr, au proprietăţi diuretice şi constituie varianta perfectă pentru detoxifierea organismului.

Mai mult, pentru că organismul are nevoie şi de proteină animală, medicul recomandă peştele. "Tot ce vine din mare, ocean sau apă de râu e miraculos pentru organism, datorită conţinutului ridicat de minerale şi acizi graşi esenţiali", susţine nutriţionistul. Pentru persoanele care nu au răbdare ca organismul să îşi revină cu ajutorul dietei, medicii recomandă medicamente care stimulează digestia, precum Colebil, Triferment sau Digestal. Specialiştii recomandă citirea cu atenţie a prospectului sau cererea de informaţii suplimentare farmacistului.

sursa http://www.gandul.info/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one