Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Cum iti pastrezi silueta la varsta a doua

Sa-ti pastrezi greutatea dupa varsta de 40 de ani nu este la fel de usor de obtinut ca la 25 sau 30. Cantarul incepe sa arate tot mai multe kilograme in plus cu fiecare an trecut.

Cresterea in greutate dupa aceasta varsta este ceva normal. Schimbarile hormonale sau alimentare, stresul si lipsa activitatii fizice iti pot afecta silueta. Mai intai observi grasimea acumulata in jurul abdomenului, ca apoi cantarul sa iti arate cum cresti in greutate, kilogram cu kilogram.

Insa aceasta crestere in greutate poate fi evitata. Sau cel putin asa sustine Pamela Peeke, doctor si autor al cartii "Fight Fat After Forty". Dr. Peeke ofera cateva sfaturi femeilor aflate la varsta a doua in publicatia WebMD.



De ce ma ingras?

Cauza principala a cresterii in greutate o reprezinta schimbarile hormonale. La asta se adauga si modificarile care au loc in stilul de viata, alimentatia, lipsa activitatilor fizice si stresul.



Ce pot face pentru silueta mea?

Este important sa reduci nivelul de stres pentru ca acesta iti poate influenta stilul de viata, calitatea alimentatiei cat si timpul acordat exercitiilor fizice.

Acorda o atentie deosebita alimentatiei, atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ. Important este de asemenea si frecventa meselor. Recomandat este sa mananci mai des. Opteaza pentru o alimentatie echilibrata, consuma cat mai multe fructe, legume, cereale, proteine slabe si evita pe cat posibil alimentele procesate.

Numara caloriile. Trebuie sa stii ca o femeie la 40-50 de ani are nevoie de aproximativ 1.500-1.600 calorii pe zi, daca face exercitii. Un barbat de varsta mijlocie, care de asemenea face exercitii fizice, are nevoie de 1.800 - 2.000 de calorii. Nu uita nici de programul de exercitii fizice, care sa contina si exercitii cu greutati, pentru modelarea muschilor.



De ce nu slabesc?

Daca ai redus marimea portiilor de mancare, urmatorul pas este sa modifici frecventa meselor. Recomandat este sa mananci o data la trei ore, insa evita sa iei masa prea tarziu seara. In caz ca ti se face foame la ore tarzii, opteaza pentru alimente cat mai usoare.

Este timpul sa faci schimbari si in programul de exercitii. Daca executi aceleasi exercitii de ani de zile, corpul se poate obisnui si nu mai au aceasi eficacitate. Este indicat sa te antrenezi de cel putin cinci ori pe saptamana. Exercitiile cardio nu trebuie sa lipseasca. Importante sunt si exercitiile cu greutati, care trebuie sa fie efectuate de doua, trei ori pe saptamana.



Cum scap de burtica?

Excesul de grasime acumulat in jurul abdomenului este asociat cu inaintarea in varsta la femei, in special dupa varsta de 40 de ani. Acordand atentie alimentatiei, reducand nivelul de stres si urmand un program de exercitii, poti reduce excesul de grasime din aceasta zona. Insa nu te astepta sa recapeti abdomenul plat pe care l-ai avut la 20 de ani.



Ce exercitii sunt eficiente la aceasta varsta?

Cardio. Poti pierde in jur de 400-500 de calorii pe zi cu ajutorul exercitiilor cardio. Importante sunt si exercitiile cu greutati pentru modelarea muschilor.



Atentie! Obezitatea - cauza imbolnavirilor de la batranete

Oamenii care sunt supraponderali sau obezi la varsta mijlocie, sunt mai predispusi la imbolnaviri atunci cand ajung la varste inaintate fata de persoanele care isi pastreaza o greutate corporala normala, este avertismentul specialistilor finlandezi.

Studiul efectuat recent a cuprins mai mult de 1.000 de persoane si arata faptul ca persoanele care se ingrasa dupa varsta de 40 de ani au un risc crescut de imbolnaviri si chiar de moarte. Acesti oameni sunt mult mai predispusi la boli chiar daca nu au avut probleme de sanatate pana la aceasta varsta si nici nu au cazuri de afectiuni precum cele cardiovasculare sau diabet in familie.

Nici cei care au fost supraponderali pana la 40 de ani apoi, din diferite motive au slabit drastic, nu vor fi scutiti de probleme la batranete, sustin cercetatorii. De aceea, oamenii de stiinta au subliniat inca o data faptul ca un stil de viata sanatos si mentinerea unei greutati normale pe tot parcursul vietii este calea cea mai sigura pentru evitarea problemelor de sanatate de la orice varsta.

sursa : http://www.eva.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one