Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Aveţi nevoie de mai mult calciu? 10 alimente care vom ajuta

Aveţi nevoie de mai mult calciu? 10 alimente care vom ajuta

Dacă sunteţi îngrijorat de osteoporoză, atunci trebuie să ştiţi despre aceste alimente crescute in calciu. Prin inclusiv în alimentele din această listă în dieta dumneavoastră, veţi reduce şansele de a avea boli osoase dureroase, sau chiar mai rău, fracturi osoase de la deficit de calciu.

Pentru adulţi varstele 19-50, la recomandarea guvernului este de 1000 mg de calciu pe zi. Atunci când ia suplimente, deoarece cantitatea de calciu creşte ingerate, cantitatea absorbită se diminuează. Cu toate acestea, dacă luaţi suplimente de calciu, se recomandă să luaţi mai mult de 500 mg de un supliment la un moment dat, sau restul va fi cel mai probabil a pierdut in scaun. Adăugarea de mangan (5 mg), cupru (2,5 mg) şi zinc (15 mg), în asociere cu un supliment de calciu (1000 mg / zi) sa dovedit a creşte absorbţia de calciu peste de calciu singur.


Produse alimentare # 1: Iaurt

Plain low-soiuri de grăsime conţin 415 mg de calciu pe 8 oz porţie.

Produse alimentare # 2: Lapte

O ceaşcă de non-de grăsimi din lapte contine 302 mg de calciu. Pentru un pumn adăugată, se amestecă în unele lapte alimentat. O lingură conţine o whopping 150 mg de calciu suplimentare.

Produse alimentare # 3: Sardine

3 uncii de ulei ambalate soiul (cu oase) conţine 324mg de calciu. Nu-mi place de sardine? Conserve de somon cu oase exercită 181mg de calciu pe 3 oz porţie.

Produse alimentare # 4: frunzele verzi

Spanacul este ambalat cu calciu, o ceaşcă de spanac fierte conţine 245mg de calciu. Dimensiune acelaşi servire a Verzilor Collard a 266mg de calciu. O cană de zahăr elveţian conţine 102 mg, în timp ce o ceasca de varză are 92 mg.

Melasa de alimentare # 5: Blackstrap

La un 137 mg de calciu pe lingura, melasa este un îndulcitor mare pentru produsele alimentare dumneavoastră.

Produse alimentare # 6: Broccoli

Două pahare de broccoli fierte conţine 124 mg de calciu. Pentru a mări conţinutul de calciu, se adaugă sos de brânză pentru o garnitură delicioase de calciu şi chiar mai mult.

Produse alimentare # 7: Nuci

O surpriză pentru mulţi, nuci de calciu sunt un excelent-gustare de bogat. Doisprezece nuci de Brazilia conţin 90 mg de calciu, în timp ce 23 migdale conţin 75 mg.

Produse alimentare # 8: Ţelină

Două căni de ţelină prime, în jurnalele de la 81 mg. Asocierea cu un nivel scăzut de grăsime-crema de brânză, smantana, iaurt sau ca o baie, precum şi cererea de calciu suplimentar.

Produse alimentare # 9: Fructe

Un mediu de papaya are 73 mg, în timp ce o culoare portocaliu mediu conţine 52 mg.

Produse alimentare # 10: In Seminte

Două linguri de seminţe de in conţin 52 mg de calciu.

Păstrarea unei diete echilibrate, care este bogată în lactate, de cereale şi fructe şi legume vor ajuta să vă satisface necesităţile dumneavoastră de calciu într-un mod natural, în timp ce oferindu-vă în beneficiul suplimentar minerale vitale si nutrienti. În plus, vă veţi bucura de avantajele aroma mai multe şi varietate în mesele tale.

PRIMA PAGINA
PC-UL FITDAY
ADVERTISE
DESPRE FITDAY

Ads by Google
VB to C# Converter Most accurate VB to C# converter. Free demo, support, & updates.
www. tangiblesoftwaresolutions. com
Seeking translators IT Specialist freelancers wanted Software translation, long term
www.translated.net
Aventură şi onoare Intră în luptă şi cucereşte-i pe cei mai puternici luptători!
www.gladiatus.ro
Learn Dutch on Livemocha Free online language lessons World's Language Learning Community
www.Livemocha.com
Nume de utilizator

Ia contul dvs. gratuit Password

Salvaţi parola?
Ai uitat parola?
Ads by Google
Translation services
Translation service at reasonable
price, ask for a free quote
www.sentrodil.com
sursa http://www.fitday.com
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one