Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Alimente bogate in calciu

Consuma alimente bogate in calciu

Asa cum probabil stii deja, organismul are nevoie de calciu pentru mentinerea sanatatii oaselor, pielii, parului si unghiilor. Nu degeaba multe persoane care nu includ in dieta lor si produse lactate se plang de diverse afectiune, cauzate in mare parte de lipsa calciului in sange. Insa, exista si situatii cand nu este posibil consumul de lactate si ne referim aici la intoleranta la lactoza si atunci evident este nevoie de consumarea unor alimente bogate in calciu.

Migdalele contin mai mult calciu decat orice alta varietate de nuci, de asemenea sunt surse bune de fibre, acid folic, magneziu, potasiu si proteine. Pe langa savoarea pe care o dau multelor dintre retete, midalele sunt un adevarat izvor de sanatate. Ca sa te bucuri de savoarea migdalelor mai mult timp, poti sa le pui intr-un mic recipient pe care sa-l bagi in frigider.

Brocoli, despre acest aliment-minune se stie ca este indicat in lupta impotriva cancerului. Este bogat in calciu, fier, magneziu, potasiu si vitaminele C si E. Este probabil unul dintre cele mai nutritive legume. Sa gatesti brocoli este de-a dreptul usor. Il poti servi proaspat, fiert, la cuptor sau pregatit la aburi.

Laptele de soia si de orez, ca sa faci diferenta intre produsele lactate bogate in calciu trebuie sa stii ca exista multe imitatii ale acestora carora le-au fost adaugate calciu si alte minerale. Sa gatesti cu lapte de soia, de orez sau alte imitatii ale produselor lactate este simplu. O ideea este sa foloseste lapte in prepararea unor sosuri, peste cereale, in ceasca de cafea sau in prepararea unor mancaruri.

Legumele verzi
Legumele inchise la culoare, in general cele verzi cu frunze sunt surse ideale de calciu, incluzand varietati de mustar verde si spanac. Varza creata contine mai mult calciu decat 450 de ml de lapte. Spanacul contine cantitati mari de acid oxalic, care ar putea inhiba abilitatea organismului de a asimila calciu, astfel incat nu ar trebui sa fie considerat o sursa principala de calciu, deci nu trebuie consumat tot timpul. Ca sa ajuti la cresterea abilitatii organismului de a absorbi cat mai multi nutrienti regasiti in spanac, trebuie sa adaugi in meniu mancaruri bogate in vitamina C, pentru a anula efectul acidului oxalic.

Somonul
In timp ce somonul fara oase contine putin calciu, servind somon cu oase este excelent, ca sa nu mai amintin de gust si este o metoda de a te bucura de pestele din farfurie. Somonul este de asemenea bogat in acizi grasi omega 3 si proteine. Este usor sa gatesti somonul si poti lua in calcul si conservele. De exemplu poti sa-ti pregatesti sandvisuri sau salate cu acestea.

Smochinele
Sunt o sursa excelenta de calciu, fier, magneziu, potasiu si fosfor. Smochinele le poti consuma deopotriva atat proaspete cat si uscate. Le poti adauga la prepararea mancarurilor pentru a adauga densitate, textura, si savoare. In plus, trebuie sa retii ca sunt o sursa buna de grasimi sanatoase.

Exista multe situatii in care organismul nu poate absorbi calciul din alimente si implicit este nevoie de aportul unor suplimente nurtritive. Rolul acestora este tocmai acela de a impiedica posibilele carente de calciu care ar declansa afectiuni precum: anemie, osteoporoza, carii etc.

sursa http://www.dietetik.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one