Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

7 ALIMENTE CARE TOPESC DEPOZITELE ADIPOASE

29 APRILIE 2010

Surplusul de kilograme exprima starea metabolica a unei persoane, fiind favorizat de viata sedentara, de stres, de alimentatie incorecta atat din punct de vedere al calitatii cat si al cantitatii, de lipsa sportului, de determinismul genetic, de obezitate infantila etc. Va propunem cateva alimente principale care regleaza metabolismul si joaca un rol principal in reducerea depozitelor adipoase.

Lactatele, branzeturile si iaurturile

Acestea sunt alimente sarace in grasimi, dar foarte bogate in calciu si proteine bune pentru organism. Studii de specializate initiate de britanici au evidentiat faptul ca femeile care au consumat zilnic doua cani cu lapte, branzeturi si un iaurt timp de 14 zile au slabit considerabil, desi restul alimentatiei ramasese relativ identica. Lactatele, branzeturile si iaurturile trebuie introduse in alimentatia zilnica.

Carnea


Carnea de vita, in special muschiul, gatita dietetic, evitand prajirea, reprezinta o veritabila sursa de proteine, dar si de acizi omega 3 si omega 6. Desigur, cea mai mare cantitate din acesti acizi se gaseste in carnea de peste, dar si in carnea de pui si de curcan spre exemplu. Nutritionistii recomanda ca o masa pe zi sa fie cu carne, variind de la o zi la alta sursele de carne prezentate in randurile de mai sus.

Ardeiul

Desi contine foarte putine calorii, ardeiul este foarte bogat in vitamina A, C, antioxidanti si totodata un singur ardei gras contine trei grame de fibre. Iata deci o sursa veritabila de sanatate care inmagazineaza atat de putine calorii...

Varza de Brussels

Varza este foarte bogata in seleniu, un mineral foarte important pentru organism. Totodata seleniul este implicat in unele procese cerebrale care elimina depresia si instaleaza buna dispozitie. De asemenea seleniul prezinta proprietati antioxidante, elimina radicalii liberi, este un bun protector in fata bolilor cardiace si stimuleaza producerea unor hormoni. Consumati in salate varza, macar o data la doua zile.

Prunele

Indiferent ca le alegeti pe cele proaspete sau pe cele uscate, prunele reprezinta o veritabila sursa de fibre, dar si de zaharuri naturale benefice organismului, sustinand echilibrul insulinei in corp. Prunele au un continut bogat de vitamine ce cresc rata metabolica si totodata ajuta in frumusete, redand pielii elasticitatea si femritatea.

Rosiile


Rosiile sunt bogate in vitamine si antioxidanti puternici, detoxifiind organismul, mobilizand grasimile din depozite si scazand colesterolul. Rosiile sunt ideale pentru sanatate si silueta consumate in stare proaspata, insa ele trebuie evitate de cei care au boala de reflux (reflux gastro-esofagian).

Tonul

Tonul si pestele in general contine cantitati importante de acizi grasi omega 3 si omega 6, dar si uleiul de masline. Este important de stiut ca acesti acizi grasi sunt cei care intitaza scoaterea grasimilor din depozite si ca in lipsa lor mobilizarea grasimilor din adipocite este foarte dificila. Astfel acesti acizi grasi au rol remodelator pentru silueta si totodata sunt hipocolesterolemianti (scad colesterolul din sange). Pestele devine astfel si un bun protector cardiac cat si pentru ateroscleroza. Se recomanda consumul de peste de minim doua ori pe saptamana.
SURSA :http://www.healthy.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one