Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

5 alimente bogate în Omega 3

29 mai 2010

Acizii Omega 3 sunt grăsimi sănătoase, care pot preveni sau încetini diferite boli. Unele dintre aceste boli sunt depresia, artrita reumatoida, astmul bronşic, bolile cardiovasculare, ateroscleroza, aritmia. Acizii graşi Omega 3 pot ajuta, de asemenea, la mentinarea unui stil de viaţă sănătos. Aceştia sunt, în general, prezenţi în toate celulele organismului, în special în membranele celulelor şi ajută la reglarea funcţiilor biologice ale organismului uman. O inimă sănătoasă, o funcţionare normală a creierului, un colesterol bun, toate necesită Omega-3. Regimes Maigrir, citat de ziare.com, prezintă câteva exemple de alimente care conţin Omega 3:

1. Seminţele de in

Acestea sunt o sursă importantă de Omega 3. De asemenea, seminţele de in sunt foarte bune pentru curăţarea colonului, pot stimula imunitatea, ajută la sănătatea pielii şi stabilizeaza zahărul din sânge.

2. Nucile

Pe lângă faptul că au conţinut bogat de Omega 3, nucile sunt, de asemenea, benefice pentru prevenirea astmului şi a artritei reumatoide. Nucile conţin antioxidanţi, care sunt esenţiali pentru creier şi inimă.

3. Somonul

Somonul este cel de-al treilea aliment important ca sursă de Omega 3. Acesta conţine grăsimi saturate şi este bun pentru inimă. În afară de somon, macroul, heringul, sardinele, tonul, sunt, de asemenea, alimente bogate în Omega 3. Din păcate, din cauza poluării apelor, aceşti peşti au un conţinut ridicat în mercur, deci nu ar trebui să încercaţi să îi consumaţi în cantităţi excesive.

4. Soia

Soia este cunoscută ca fiind un antioxidant foarte eficient. Boabele de soia sunt bune pentru cei care suferă de boli cardiovasculare sau depresie.

5. Halibutul

Halibutul este un peşte plat, de apă sărată, care este o sursă foarte bună de proteine, magneziu, fosfor şi potasiu. Halibutul ajută la prevenirea bolilor cauzate de colesterolul mărit.
sursa http://www.romanialibera.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one