Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

10 reguli esenţiale de sănătate care nu sunt respectate

4 iunie 2010

Opt pahare cu apă, între cinci şi şapte fructe sau legume, opt ore de somn - cam aşa sună reţeta zilnică standard pentru o sănătate de fier
. Specialiştii citaţi de site-ul webMD.com completează spaţiul liber imaginaţiei cu 10 recomandări care să susţină un stil de viaţă sănătos.

1. Nu mâncaţi alimente scăpate pe jos

Multe bacterii se găsesc în alimente, dar majoritatea nu sunt periculoase pentru organism - susţine dr Nina Shapiro, directorul secţiei de ORL-pediatrie din cadrul Spitalului pentru Copii Mattel din Los Angeles. Cu toate acestea, nu este deloc sănătos să puneţi la loc în farfurie o felie de pâine care a scăpat pe jos.

2. Staţi la distanţă de persoanele răcite

Deşi poate fi interpretat ca un comportament antisocial, gestul de a vă retrage din preajma unei persoane care strănută şi are simptome de gripă vă va ajuta să nu luaţi virusul şi să rămâneţi sănătos. De asemenea, este recomandat să vă spălaţi cât mai des pe mâini cu apă şi săpun sau cu spirt medicinal de fiecare dată când aţi intrat în contact cu o persoană bolnavă.

3. Dormiţi opt ore în fiecare noapte

Nu toţi oamenii reuşesc să aibă un somn odihnitor de şapte-opt ore în fiecare seară. Specialiştii susţin că este foarte important ca gradul de oboseală să fie ţinut la pragul minim, chiar dacă asta presupune şi un pui de somn la orele prânzului.

4. Mâncaţi cinci până la şapte fructe şi legume zilnic

Nu există un studiu care să prezinte cantitatea optimă de fructe şi legume, dar cercetările medicale efectuate până acum relevă faptul că oamenii care consumă astfel de alimente sunt mult mai sănătoşi decât restul populaţiei. În general, este recomandat un consum mediu zilnic de 5-7 fructe şi legume diversificate.

5. Faceţi exerciţii fizice cât mai des

Trebuie să faceţi efort fizic pentru a vă menţine sănătatea. Nu la nivel de performanţă, fără excese şi extenuare, doar atât cât să combateţi sedentarismul. De exemplu, dacă parcurgeţi în mers la pas un kilometru pe zi veţi arde în jur de 100 de calorii. Veţi scăpa de acelaşi număr de calorii dacă veţi alege să alergaţi 30 de minute. Este indicată o activitate fizică moderată, dar constantă, zilnică. "Nu există dovezi că activitatea fizică mai intensă, suplimentară, face inima mai sănătoasă" - a declarat dr Richard Stein, purtător de cuvânt al Asociaţiei Americane de Cardiologie şi profesor la Universitatea din New York.

6. Verificaţi sănătatea copiilor prin seturi de analize anuale

Potrivit experţilor, este indicat ca fiecare copil mai mare de 7 ani să facă un set complet
de analize de control o dată la doi ani, pentru verificarea modului de creştere şi a imunizărilor. Controalele medicale minimale periodice recomandate sunt în special cele generale (consult ORL, oftalmolofic etc) şi microbiologice (hemocultură, coprocultură, urocultură, analiza microbilor din nas, gât, urechi, spută etc).

7. Păstraţi-vă obiceiurile de înfrumuseţare şi în concediu

Chiar dacă presupune odihnă maximă şi renunţarea la obiceiurile de zi cu zi, concendiul nu înseamnă intrarea într-o stare de nepăsare totală şi neglijenţă în privinţa aspectului fizic. Dr Arielle Kauvar recomandă, în acest sens, ca în bagajele de călătorie în vacanţă să fie aşezate la locul lor produse de igienă corporală de genul 3 în 1 (de exemplu: şampon plus balsam plus gel de duş). De asemenea, pot fi luate în valiză loţiuni cu utilizare multiplă, cum ar fi cremele de bronzat de faţă şi de corp sau alte loţiuni de îngrijire a ochilor şi a mâinilor, dar care pot fi folosite şi ca balsam de buze.

8. Nu săriţi peste pauzele de relaxare

Să fim activi şi să facem mişcare este o deviză valabilă pentru orice regim de viaţă sănătos. Însă, din când în când, avem nevoie de pauze de relaxare pentru a ne odihni mintea şi trupul şi pentru a evita extenuarea fizică şi psihică. După cum recomandă dr. Stephen Ball, profesor de educaţie fizică la Universitatea din Missouri, "Leneveala nu dăunează sănătăţii, cu condiţia să... nu fie prea multă".

9. Mâncaţi sănătos în fiecare zi

"Le recomand pacienţilor mei să urmeze strict un regim alimentar sănătos hipocaloric în cursul săptămânii, iar în weekend să consume, cu moderaţie, orice le este poftă, fie că este vorba de dulciuri, fripturi sau câteva pahare de vin. Acest tip de comportament alimentar ajută la eliminarea frustrărilor şi la formarea unui stil de viaţă bazat o alimentaţie corectă" - declară dr Ball, care atrage atenţia că obiceiurile alimentare sănătoase se însuşesc prin experienţă şi învăţare.

10. Beţi opt pahare de apă zilnic

Hidratarea este necesară pentru menţinerea sănătăţii organismului, însă specialiştii ne recomandă să "vedem" dincolo de paharul cu apă. Mai exact, medicii atrag atenţia că nu toate persoanele ţin cont de aportul de lichide în urma consumului unor alimente bogate în apă, cum ar fi supa, salata sau pepenele verde.
http://www.romanialibera.ro
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one