Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Cumpără un produs romånesc pentru ca prietenul tău să îşi păstreze locul de muncă

5 iulie 2010

Scris de Oana Voinea
Ziarul „Curentul“ lansează campania

Ne întrebăm cu toţii cåt mai durează criza şi ce putem face ca lucrurile să revină la normal cåt mai repede. Ne-am obişnuit ca alţii - guvern, autorităţi, preşedinte, FMI, UE etc. - să ne rezolve problemele, iar noi să stăm cu braţele încrucişate în aşteptarea unor vremuri mai bune. Din păcate, fără un efort colectiv, criza va dura mai mult, banii vor fi mai puţini, iar taxele mai mari. Deşi în resemnarea noastră mioritică ne-am obişnuit să spunem „asta-i viaţa“, a sosit vremea să luăm în serios îndemnul transmis de ambasadorul SUA, Mark Gitenstein, şi să spunem „Yes, we can!“. Pentru că într-adevăr putem fiecare dintre noi să facem schimbarea, să facem ca această criză să dureze mai puţin, iar efectele sale să fie cåt mai reduse. Nu sunt cuvinte mari, dar în aceste vremuri patriotismul începe la raftul magazinului în care ne facem cumpărături.
Patronatele şi politicienii au lansat un îndemn către populaţie să cumpere produse romåneşti pentru a salva locurile de muncă şi pentru a ajuta astfel la dezvoltarea economică locală. Fiecare produs cumpărat înseamnă o månă de ajutor dată la păstrarea unui loc de muncă, iar acest loc de muncă înseamnă taxe plătite la stat şi bunăstarea copiilor noştri.
„Curentul“ începe o campanie de susţinere a produselor fabricate în Romånia. Vrem să reamintim romånilor că sunt multe produse de calitate fabricate la noi, care merită cumpărate. Sunt şi la noi firme şi produse competitive din Romånia care, din diverse motive, nu sunt suficient cunoscute sau promovate. Aceste companii oferă locuri de muncă într-un moment dificil, cånd mulţi oameni sunt amenintaţi de pierderea slujbelor.

Cumpără româneşte

În aceste vremuri dificile multe state încurajează cetăţenii lor să consume produse locale pentru a ajuta economia naţională. Nu se inventează nimic, nici în acest domeniu.
În SUA, societatea civilă s-a implicat în sprijinirea producţiei naţionale prin intermediul asociaţiilor şi fundaţiilor. Un exemplu este campania de marketing din 1970 a producătorilor americani de automobile, la acea vreme presaţi de concurenţa japoneză. În 1985, Sam Walton, acţionarul majoritar al reţelei de magazine Wal-Mart, a lansat campania „Buy American“. Sloganul campaniei era „Keeping America Working and Strong“. Succesul acesteia a creat un trend, denumit „buy local“. În favoarea cumpărării produselor din diferite regiuni americane au fost adăugate tot felul de argumente legate de dezvoltarea economică, socială, de sănătate sau de protecţia mediului.
Criza economică a relansat acest curent, principalul argument fiind păstrarea locurilor de muncă. Preşedintele SUA, Barack Obama, a declanşat chiar o dezbatere internaţională incluzånd o campanie „buy american“ în strategia anti-criză. Controversate din punct de vedere legal, pentru că încalcă drepturile privind libertatea comerţului, astfel de campanii au fost preluate de mediile private din mai multe state. Marea Britanie, spre exemplu, a încercat promovarea mărcii „Branded in Britan“, iniţiativă respinsă de partenerii din Uniunea Europeană, pe motiv că ar contraveni ideii de piaţă comună. Dincolo de constrångerile oficiale, fiecare din noi putem da o månă de ajutor sprijinind producătorii din ţara noastră prin cumpărarea cu preponderenţă a produselor romåneşti. Aşadar, data viitoare cånd te duci la cumpărături pune-ţi o întrebare simplă: vrei să ajutaţi un prieten să îşi păstreze locul de muncă?
sursa :http://www.curentul.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one