Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Udrea: Dacă banii intrau în buzunarele lui Vîntu şi Voiculescu, brandul era cel puţin "revoluţionar"

30 iulie 2010

Un nou eposid al răfuielii ministrului Turismului, Elena Udrea, cu mogulii media. Vădit iritată de modul în care Realitatea TV şi Antena 3 au prezentat brandul turistic pe care ministra îl prezenta la Shanghai, Udrea a decis să dea replica pe blogul personal, monitorizat de Realitatea.net.

 

"Mă aflu la Shanghai, în China, unde mâine se va lansa brandul turistic al României. Am aflat că, în ţară, Realitatea Tv şi Antena 3 au pornit o adevărată campanie împotriva brandului turistic. În aceste condiţii, mă simt datoare cu câteva precizări pentru a contracara comentariile tendinţioase care au apărut încă înainte de lansarea brandului turistic", îşi începe Udrea postarea.

Potrivit ministrului Udrea, Realitatea TV "a încercat să simuleze imparţialitatea, cerând din partea PDL un nume de invitat care să participe la un talk-show pe această temă", scrie Udrea, care adaugă că propunerile sale nu ar fi fost agreate şi "s-au cerut un cântăreţ sau un actor care să-şi dea cu părerea".

"De cealaltă parte, Antena 3 a purces la atac pentru că, spun ei, m-aş juca "pe bani grei". "Ziariştii imparţiali" se fac că uită un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizaţi decât în acest sens. Problema lor adevărată sunt tocmai "banii grei". Sunt convinsă însă că, dacă banii ar fi intrat în buzunarele lui Voiculescu sau Vîntu, atunci brandul turistic ar fi fost cel puţin "revoluţionar"", notează Udrea.

Antena 3 a mers chiar până acolo încât să spună că trebuia să rămânem cu "Land of choice", continuă Udrea. "Au dat dovadă de maximum profesionalism, omiţând că acesta este numele

unei campanii de promovare a României, şi nu un brand turistic", explică democrat-liberala.

Brandul turistic al României, asigură Udrea, este "cel mai serios demers de acest tip realizat până acum în ţara noastră".

"Ce nu înţeleg Realitatea Tv şi Antena 3 este că brandul turistic nu este al Elenei Udrea şi că, după ce voi pleca din fruntea MDRT, nu-l voi lua acasă. El reprezintă începutul unei campanii de promovare de succes. E un prim pas către o industrie turistică profesionistă. Brandul ne ajută să promovăm turismul românesc, dar nu rezolvă problemele structurale ale domeniului. Pe acestea nu le putem soluţiona decât împreună", îşi încheie Udrea postarea.

sursa :www.romanialibera.ro

 

E valoros sau nu brandul de tara?

 


Intrebare fara raspuns: E valoros sau nu brandul de tara?

* In acest mega-scandal politizat nu a fost invitat sa-si spuna parerea nici un expert in branding, din tara sau din afara ei. Este linsata Elena Udrea. Doar atat.

Brand-ul turistic al Romaniei, cu sloganul "Explore the Carpathian garden", a fost lansat oficial, azi, la pranz, la Expozitia Mondiala de la Shanghai. E ceva de capul lui? N-am aflat. Jurnalistii romani sunt prea ocupati cu desfiintarea Elenei Udrea.

Cum este , totusi, brandul de tara ? E interesant de vazut acest PDF, afisat pe site-ul ministerului condus de Elena Udrea, ca sa vedem cum a lucrat consortiul THR-TNS, altfel lider mondial in domeniu. Chiar ar fi de comentat de catre specialisti. La cat ma pricep eu, pare in regula, dar priceperea mea e limitata. Nu am expertiza necesara.

Mai este interesant de vazut site-ul cu logo-ul reclamat ca fiind copiat, al firmei britanice Change Transport, http://changetransport.com/. Daca vi se pare ca acest site e serios, sa-mi spuneti si mie, poate sunt subiectiva, dar imi miroase a facatura profesionista de la 3 kilometri.

Orice s-ar spune, atata rea-credinta rar mi-a fost dat sa vad. Cat as fi de profana in domeniu, nu pot sa nu observ ca s-a politizat o chestiune pur tehnica. Am inteles ca in seara asta, la o editie speciala despre brandul de tara al Romaniei la Realitatea vor fi invitati Corneliu Vadim Tudor si Adrian Paunescu.

Va dati seama la ce carnagiu pur-politic si demagogic vom asista? Cu tot respectul pentru expertiza celor doi, ea n-are absolut nimic de-a face cu lucrul specializat, aplicat stiintific la un brand de tara. Dar ce mai conteaza daca este rost de (inca) un scandal? Daca mai putem sapa inca un metru la groapa actualei puteri? Din pacate, scandalul artificial creat n-o afecteaza doar pe Elena Udrea, ci atinge si imaginea Romaniei.

Daca erau profesionisti, cei de la Realitatea, de la Antena 3, dar si "prietenii" de la Hotnews, chemau sa se pronunte specialisti. Vad ca la branding, altfel un domeniu exclusivist, deloc simplu pentru ochiul profan, se pricep mai nou, toti politicienii, toti analistii, toti jurnalistii, toti chibitii.

In loc de o discutie intre experti despre valoarea brandului ales avem o abordare politica, in care, cum altfel, in centrul discutiei nu e brandul lansat azi, ci Elena Udrea. Pe cale de consecinta, e o catastrofa, e prea scump, nu e facut de romani, nu e reprezentativ, nu e asa, nu e invers… Nu e, ca doar n-o sa fie ceva bun daca e facut de ministerul condus de Elena Udrea…

Cat s-a putut ticalosi aceasta breasla? Cum sa nu stie onoratii mei ex-colegi ca metoda stiintifica in baza careia s-a lucrat la brand nu poate fi legata de nici un om de bun simt cu achizitionarea unui logo fara exclusivitate? Nu poti spune - daca mai ai un dram de onoare si ceva frica de Dumnezeu - ca Elena Udrea a dat 800.000 de euro pe ceva ce costa pe net 250 de euro.

Inca o data, deschideti PDF de pe site-ul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, deschideti si "site"-ul in asteptare al firmei britanice, si veti vedea cata rea-credinta e in  relatarile televiziunilor.

Elena Udrea putea gresi sau gafa in aceste zile, cum vor sa sugereze dusmanii ei consacrati. Perfect posibil, dar nu asta e problema. Brandul e o lucrare bine sau prost facuta? Asta ar fi trebuit sa aflam de la specialisti in ultimele 24 de ore, de cand numai asta se discuta la televiziunile Realitatea si Antena 3.

Dragii mei colegi, n-o linsati acum doar pe Elena Udrea, linsati si Romania, linsati si unul dintre liderii mondiali in branding.

Pe specialistii acestui consortiu, dar si pe alti specialisti, din tara si din strainatate, nu-i intrebati nimic. Va dati cu parerea fara a avea nici un pic de expertiza.

Si daca ar fi asa, daca brandul lansat azi ar fi un esec din punct de vedere profesional, vreau linsajul unor specialisti, al unor experti in branding, nu al unor oameni care se pricep la toate si la nimic.

Dar nu e un esec. De asta nu intrebati specialistii, fiindca va este frica ca ar putea spune unul sau mai multe cuvinte de bine. Rusine nu va este. Pentru rusine, este nevoie de constiinte. Ori pe acestea le-ati pierdut de mult…

sursa : www.realpolitic.ro

 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one