Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

S.O.Vantu l-a luat pe Cozmin Gusa consilier pe probleme de extindere externa

18-martie-2010

Sorin Ovidiu Vantu, actionarul majoritar al trustului Realitatea-Catavencu, a semnat un contract cu Cozmin Gusa, prin care cel din urma devine consilierul pe probleme de extindere externa al omului de afaceri, a declarat pentru Wall-Street Sorin Ovidiu Vantu.

Cozmin Gusa nu se va implica in dezvoltarea business-ului Realitatea-Catavencu din Romania. “Este consilier pe probleme de dezvoltare a businessului de media peste hotare. Analiza a pietei, ce e de facut cand te duci intr-o tara straina sa lansezi o afacere”, a spus Vantu.

Omul de afaceri isi propune sa extinda anul acesta grupul Realitatea-Catavencu la Budapesta si la Belgrad. Investitia necesara acestui proiect nu a fost stabilita inca, urmand sa fie realizate mai multe studii de piata.

Gusa nu are o relatie contractuala cu trustul Realitatea-Catavencu, a precizat Vantu. “Este consilierul meu personal, nu al trustului”.

Informatia despre semnarea unui contract intre Vantu si Gusa a aparut initial pe blogul lui Catailn Tolontan.

Grupul Realitatea-Catavencu s-a extins anul acesta la Chisinau, prin lansarea postului de televiziune Publika TV, si in Franta, prin intermediul retelei de digital singage Monopoly Media.

Cum il asteapta piata de media din Republica Moldova pe S.O. Vantu

La inceputul lui martie, Chisinaul asteapta lansarea postului Publika TV, prima investitie a lui Sorin Ovidiu Vantu pe piata media din Republica Moldova. Proiectul se anunta ambitios: peste 100 de angajati, salarii peste media pietei, traininguri intensive. Wall-Street a vorbit cu oameni de media si publicitate din Republica Moldova, care ne spun ce sanse are Vantu sa-si scoata investitia, ce impact va avea Publika TV asupra pietei media din Moldova, si cum este privita venirea sa de catre jurnalisti si public.

"Publika a aspirat tot ce a fost mai bine pregatit sub aspect jurnalistic"


In decembrie anul trecut, Grupul Realitatea-Catavencu, controlat de Sorin Ovidiu Vantu, anunta extinderea in Republica Moldova printr-o investitie de 4,5 milioane euro. Proiectul implica lansarea televiziunii de stiri si business Publika TV, a portalului publika.md, precum si achizitia companiei online New Media Group, care cuprinde: portalul de stiri in limba romana unimedia.md, site-ul de stiri in limba rusa vesti.md si site-ul pentru femei ladyclub.md.

Cea mai importanta componenta a proiectului, lansarea Publika TV, este asteptata pentru inceputul lui martie, dupa ce data de 14 februarie, anuntata initial, nu s-a dovedit fezabila. In acest moment, echipa Publika TV este deja conturata, iar jurnalistii fac stagii de pregatire cu traineri din Romania. Dar cine sunt oamenii cu care Vantu isi face televiziune in Moldova?

In ultimii ani, Chisinaul a crescut jurnalisti buni in special la institutiile de presa care au avut investitii straine (Europa Libera, BBC), dar si la ziare precum Jurnal si Timpul. Recruiter-ii Realitatii s-au uitat in aceste locuri si nu numai. “Publika TV a aspirat tot ce a fost mai bine pregatit sub aspect jurnalistic”, a spus seful unei institutii de presa, care nu a dorit sa fie numit. Oamenii au fost recrutati de peste tot: ziare, televiziuni, reviste, portaluri.

“Au trecut ca o rigla si au luat din piata ce era mai bun”, adauga Ludmila Andronic, redactor-sef al revistei Business Class si presedinta Consiliului de Presa din Moldova. O buna parte din ei sunt jurnalisti tineri, fara multa experienta de televizine, dar care vor trece prin programe intensive de training.

Vantu a venit, asa cum s-a intamplat si in Romania in perioada de expansiune a trustului Realitatea-Catavencu, cu salarii atractive, peste media pietei, greu de contracarat de catre ceilalti angajatori si greu de refuzat de catre jurnalistii ofertati.

Redactia Publika TV va include peste 100 de jurnalisti, o cifra impresionanta comparativ cu celelalte posturi de televiziune de pe piata locala, care retransmit mai degraba continut din Rusia sau Romania si au redactii locale de 20-30 de oameni. Televiziunea va avea si un departament economic, format din circa 10 oameni.

Sursa :http://www.wall-street.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one