Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Utilizatorii de telefonie mobilă pot renunţa la abonament, fără să fie taxaţi de operatori

22 iulie 2010

Clienţii operatorilor de telefonie mobilă pot renunţa la contractele încheiate dacă nu mai sunt mulţumiţi de serviciile oferite, fără a mai plăti taxe de reziliere.

Cei care au încheiat un contract cu un operator de telefonie mobilă, furnizor de cablu sau de Internet şi nu mai sunt multumiţi de serviciile oferite pot rezilia contractul fără teama că vor plăti penalizări sau taxe, potrivit legii pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului şi a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori.

„Dreptul consumatorului la denunţarea sau rezilierea contractului nu poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, în cazurile prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept. Drepturile părţilor referitoare la o justă despăgubire nu vor fi afectate în cazul denunţării unilaterale", se arată în actul articolul 1 al legii.

În articolul doi se specifică însă că se restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunţa sau de a rezilia unilateral contractul, în cazurile în care:
- comerciantul a modificat unilateral clauzele prevazute la lit. e);
- comerciantul nu şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale;
- comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul denunţării unilaterale

Astfel, dacă un client a beneficiat de o ofertă promoţională, atunci el este obligat să despăgubească furnizorul, dacă reziliază contractul.

Ce spun cei de la AOMR

Asociaţia Operatorilor Mobili din România (AOMR) consideră că unul dintre efectele negative posibile şi logice ale acestei decizii ar putea fi reducerea dramatică sau chiar dispariţia de pe piaţă a ofertelor de abonamente însoţite de telefoane la preţuri reduse.
sursa ;http://www.capital.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one