Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Masurile de austeritate reduc cu 5% vanzarile in retailul IT

15 iunie 2010


Lipsa masurilor de redresare economica a generat deja scaderea segmentului electroIT, consumul fiind foarte diminuat „Lunile mai si iunie sunt cele mai slabe din ultimii ani”, crede directorul general al eMAG

Reducerea salariilor din sistemul buge tar nu va ramane fara impact asupra pietei locale de retail, desi consumul este deja extrem de redus. „Inainte de ince pu tul anului estimasem o crestere a pietei de 10%, insa din cauza amanarii eficientizarii in sectorul public si a problemelor din Eu ro­pa, consumul a fost afectat in prima par te a anului”, a declarat pentru „Fi nan ciarul” Iulian Stanciu, directorul general al eMAG. De asemenea, antre pre norul Marius Ghenea considera ca piata electroIT este deja influentata de impactul psihologic al masurilor de austeritate impuse de guvern.

„Piata de electroIT este deja influ en tata, ca si majoritatea pietelor de consum din Romania, prin impactul psihologic asupra consumatorilor pe care il au discu tiile despre scaderea salariilor si pensiilor. Pe scurt, elementul psihologic functio nea za astfel: tot mai multi consumatori nu mai cheltuiesc nimic de teama ca va urma o perioada si mai grea, cu o criza si mai puternica din cauza acestor micsorari de ve nituri ale unor largi categorii de ro mani. In continuare, in masura in care aceste masuri devin efective, influenta va fi din ce in ce mai puternica, deoarece pe langa elementul psihologic va aparea si un element real legat de micsorarea veni tu rilor disponibile in cazul a milioane de romani”, considera antreprenorul Marius Ghenea, implicat in comertul online cu pro­duse electroIT, prin magazinele PCFun, PCGarage, ElectroFun etc.


Totusi, consumul este extrem de redus, considera retailerii, dupa ce piata bu nurilor de folosinta indelungata (elec tro nice, electrocasnice, IT, comunicatii etc.) a inregistrat anul trecut un recul de 49%, pe fondul scaderii veniturilor cumpa ra torilor afectati de criza economica. „Sa la riatii angajati la stat reprezinta un procent important din totalul clientilor, motiv pentru care diminuarea veniturilor acestora va influenta vanzarile pietei electroIT, care se confrunta oricum cu reti centa crescuta fata de noile achizitii. Esti mam totusi ca efectul de contractie a pie tei nu va depasi 5%, dat fiind nivelul extrem de scazut al consumului”, consi de ra directorul general al retailerului Flanco, Adrian Olteanu.
Scaderi de 5%-10% fata de anul trecut

Pe de alta parte, Iulian Stanciu, direc to rul general al celui mai mare retailer on line, eMAG, companie ce vizeaza pentru acest an afaceri de 100 mil. euro, consi de ra ca scaderea salariilor bugetarilor va avea efect numai pe termen scurt. „Cu si gu ranta, pe termen scurt se va observa o scadere a puterii de cumparare in randul bugetarilor. Consider insa ca semnalul dat de stat, ca este constient de necesitatea diminuarii cheltuielilor, va duce la o crestere a increderii investitorilor in me diul de afaceri din Romania, la o crestere a increderii companiilor private sa in ves teasca si, pana la urma, la o crestere a in cre derii bancilor in mediul de afaceri. Acestea vor duce in termen de trei-patru luni la o relansare a consumului”, a decla rat Iulian Stanciu. Acesta precizeaza insa ca lunile mai si iunie sunt cele mai slabe din ultimii ani, iar piata electroIT este cu 5%-10% sub nivelul de anul trecut. „Sunt convins ca lunile mai si iunie sunt cele mai slabe din ultimii ani. In acest mo ment, piata este cu 5%-10% sub nivelul de anul trecut, dar ne asteptam ca in a doua jumatate a anului piata sa fie peste nivelul atins anul trecut”, a completat Stanciu. De asemenea, oficialul Flanco este de parere ca punctul minim al consumului pe piata electroIT a fost atins la inceputul anului.
Revigorarea, amanata pentru 2011

In ceea ce priveste revigorarea con sumului, parerile retailerilor sunt impar tite. Daca Iulian Stanciu se asteapta la o re luare a cheltuielilor in sectorul electroIT pana la finalul anului, Marius Ghenea spune ca acest moment ar putea fi ama nat pentru 2011. „Daca ar fi existat niste minime masuri de redresare economica aplicate de guvern, cred ca in ultima parte a anului piata de electroIT ar fi inceput sa creasca din nou, in mod natural, pentru ca cererea in aceste categorii de produse a fost reprimata si amanata pentru o pe rioa da foarte lunga de timp, astfel ca exista cerere naturala semnificativ mai mare decat achizitiile care se fac in prezent, iar aceasta cerere nefinalizata se acumuleaza, nu dispare (...), cred ca putem vedea o amanare pentru 2011, desi repet, cererea naturala in acest domeniu (electroIT) este semnificativa si a fost deja amanata apro ximativ doi ani, ceea ce este un interval de timp destul de lung”, apreciaza Ghenea. Si oficialul Flamingo spune ca piata electroIT ar putea experimenta un nou minim, iar o revenire a consumului ar putea fi inregistrata din 2011. Vor fi ama nate achizitiile pentru produse cu durata mai lunga sau cele care re pre zinta un upgrade tehnologic, dar se vor cumpara produsele cu durata scurta de viata, cum sunt consumabilele, de exemplu.
sursa :http://www.financiarul.com
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one