Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Google Buzz: un coşmar pentru viaţa privată?

Google Buzz: un coşmar pentru viaţa privată?
14-feb-2010

Google şi-a lansat recent reţeaua de socializare “Google Buzz” care se integrează direct în Gmail. Google Buzz selecţionează automat contactele frecvent folosite, dar poate genera probleme la nivelul confidenţialităţii, scrie ziarul Nouvel Observateur.
Mii de persoane pot accepta să înceapă această experienţă, din momentul în care contul lor afişează un mesaj în care sunt întrebaţi dacă doresc acest lucru. Este o etapă uşoară, deoarece nu este necesară nici o configuraţie. În realitate, nu se propune nicio etapă de configuraţie, dar pentru mulţi ea ar putea fi necesară.
În lipsa unei astfel de etape, un utilizator va urmări automat persoanele prezente în agenda sa şi cu care conversează în mod obişnuit. Cu condiţia unei utilizări regulate a contului Gmail, experienţa Google Buzz debutează cu câteva abonamente şi câţiva abonaţi.
Ceea ce Google Buzz nu precizează clar, este faptul că fără o acţiune din partea internautului, aceste informaţii sunt făcute publice. Cu excepţia cazului în care se modifică parametrii de profil, acesta va afişa deci persoanele cu care utilizatorul schimbă în mod regulat mailuri.
Pentru majoritatea utilizatorilor, divulgarea acestor informaţii nu ar pune nicio problemă, dar pentru unii, acest lucru ar putea genera situaţii jenante sau chiar critice. Pentru a ascunde această informaţie, va trebui deselectată căsuţa ‘Afişează lista persoanelor pentru care sunt abonat şi a celor care sunt abonaţi la actualizările mele zilnice’.
Integrând Buzz în Gmail, Google atinge şi un punct sensibil: e-mailul. În parametrii de profil, o căsuţă propune atribuirea unui URL mai adecvat profilului, ea va integra astfel codul Gmail care va permite divulgarea adresei email aparţinând profilului vizitat.
Un simplu răspuns al unuia din contacte într-un buzz sub forma unul ‘@utilizator’ va face publică adresa e-mail a destinatarului pentru toţi cei care urmăresc buzz-ul, dacă este privat, sau pentru toată lumea, dacă este public.
Aceste câteva probleme legate de confidenţialitate ar fi putut fi evitate uşor dacă se propunea o etapă suplimentară de configuraţie la activarea Google Buzz, cel puţin în ceea ce priveşte divulgarea contactelor. Ar fi fost suficiente numai două opţiuni, una prin care utilizatorul să aleagă contactele pe care le doreşte şi o alta care să propună divulgarea sau nu a acestei informaţii.
În acest moment, utilizatorul Gmail este avertizat, dar trebuie să dezactiveze unul câte unul contactele pe care nu doreşte să le urmărească. De asemenea, utilizatorul este avertizat că prin acest serviciu profilul său (care conţine numele şi fotografia) este făcut public, dar nu este avertizat că şi lista de contacte frecvent utilizate este divulgată.
sursa http://www.financiarul.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one