Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Care este viitorul parolelor pe Internet?

Care este viitorul parolelor pe Internet?
Autor: Bogdan Biszok
Publicat: 23 Februarie 2010
Vizionari: 1567;

Dacă în trecut utilizatorii de Internet nu trebuiau să ţină minte decât o parolă, cea a contului de e-mail, în prezent sunt mai multe servicii care necesită o parolă precum blogurile, forumurile, reţelele sociale şi conturile de pe diverse site-uri de cumpărături.

Mulţi utilizatori de Internet folosesc aceeaşi parolă pentru toate site-urile pe care le accesează, însă specialişti în securitate nu recomandă acest lucru deoarece site-urile pot avea diferite niveluri de vulnerabilitate. Parolele trebuie să fie cât mai lungi şi să conţină, atât cifre, cât şi litere.

Într-un studiu recent, compania Imperva a descoperit că 1% din cele 32 de milioane de persoane intervievate foloseau ca parolă „123456”. Alte parole des întâlnite sunt „qwerty”, „abc123” sau „princess”. Astfel de parole sunt uşor de aflat de către hackeri.

Michel Cukier, profesor în cadrul Universităţii Maryland, a demonstrat că PC-urile se află tot timpul sub ameninţarea cybercriminalilor. Cukier a realizat un experiment pe patru PC-uri cu sisteme de operare Linux şi cu acces la Internet. Rezultatul, PC-urile fost atacate la fiecare 39 de secunde sau 2.244 de atacuri pe zi.

Open ID, nerecomandat

Google, Yahoo!, Facebook şi multe alte site-uri folosesc sistemul de logare OpenID. Acest lucru înseamnă că un utilizator foloşeşte o singură parolă şi un singur cont pentru toate site-urile care implementează sistemul (ex. Gmail, YouTube). Există mai multe critici la adresa Open ID şi la folosirea unei singure parole pentru mai multe site-uri, deoarece dacă un site este „spart” toate celelalte conturi sunt compromise.

În căutarea parolei perfecte



Să ţii minte zeci de parole de Internet nu este uşor, mai ales că în prezent o parolă, pentru a fi eficientă, trebuie să conţină mai multe tipuri de caractere şi trebuie schimbată destul de des. În căutarea unei parole perfecte, specialiştii iau în calcul folosirea parolelor biometrice.

Autentificarea biometrică se face utilizând caracteristicile fizice, trăsături, sau caracteristici behaviorale. Cel mai comun exemplu sunt amprentele. Autentificarea biometrică poate fi de două tipuri: recunoaşterea fizică (Phisical Characteristics Rec) sau recunoaşterea caracteristicilor behaviorale (BCR).

Prima se bazează pe caracteristici ca amprentele, scanare de iris sau retină, amprenta vocală, sau geometrie facială, iar a doua pe caracteristici behaviorale de tipul felul în care o persoană tastează, scrie sau semnează. Până la introducerea unor astfel de parole e bine să folosiţi mai multe şi cât mai complexe.
sursa http://www.capital.ro
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one