Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Ford va putea produce 250.000 de autovehicule în România, peste 18 luni

Ford va putea produce 250.000 de autovehicule în România, peste 18 luni
21 Ianuarie 2010
Ford va putea produce la Craiova circa 250.000 de autoturisme anual, peste 18 luni, după ce, joi, a fost semnat un acord de garantare de către Guvernul României a unui împrumut de 400 de milioane euro, contractat de Ford de la Banca Europeană de Investiţii, ceea ce va impulsiona PIB-ul României şi exporturile, a declarat joi (21 ianuarie 2010), ministrul Finanţelor Publice, Sebastian Vlădescu.
“Am fost implicat în acest proiect de la început şi sper că o să ajung să văd şi finalul său, peste 18 luni, atunci când Ford va produse 250.000 de maşini anual la Craiova. Este un proiect vital pentru economia României, cu influenţă majoră asupra PIB-ului şi exporturilor”, a spus Vlădescu.
Ministrul a mulţumit în special preşedintelui Ford Europe, John Fleming “fără de care acest proiect nu ar fi putut deveni realitate”, şi a asigurat reprezentanţii Ford de întreg sprijinul Guvernului României şi al autorităţilor din România.
În afara acordului semnat de România şi BEI pentru împrumutul de 400 milioane de euro, vicepreşedintele Ford Europe, Wolfgang Schneider, şi secretarul de stat din Ministerul Finanţelor, Bogdan Drăgoi, au semnat şi contractul de garanţie din partea României pentru 80 la sută din împrumutul acordat de BEI către Ford.
Comisia Europeană a autorizat, în luna noiembrie a anului trecut, proiectul de acordare a unei garanţii de stat de către România, pentru a permite societăţii Ford România S.A. să obţină un împrumut de la BEI.
Împrumutul va cofinanţa proiectul de dezvoltare a unui motor cu emisii reduse de dioxid de carbon şi producţia ulterioară de vehicule la uzina Ford din Craiova. Garanţia de 80 la sută, care urmează să fie furnizată de România, îndeplineşte condiţiile din Cadrul temporar pentru măsurile de ajutor de stat adoptat de Comisie, care dă statelor membre o posibilitate suplimentară de a facilita accesul la finanţare, în condiţiile crizei economice şi financiare actuale.
Ford România prevede să utilizeze fondurile BEI pentru proiectul său de peste un miliard de euro de la uzina din Craiova, care face parte dintr-o întreprindere comună europeană în scopul dezvoltării unor motoare şi maşini cu emisii reduse de CO2.
BEI acordă un împrumut în sumă totală de 600 milioane de euro pentru Ford Europa, în vederea proiectului de dezvoltare, din care 200 milioane euro sunt pentru Ford Werke GmbH în Germania şi 400 milioane euro pentru Ford România.
Împrumuturile şi garanţiile corespunzătoare vor fi acordate pentru cinci ani, în perioada 2009-2014, cu scadenţa peste 7 ani. Ford îşi menţine planurile sale ambiţioase de producţie în România, chiar dacă industria auto trece printr-o perioadă destul de grea în SUA şi Europa. La orizontul anului 2012, uzina auto de la Craiova, preluată de Ford în martie 2008, va ajunge să producă anual 300.000 de automobile şi 300.000 de motoare.
De asemenea, la Craiova va fi produs un motor mic de înaltă tehnologie, care va permite Ford să rămână lider în domeniul motoarelor cu emisii scăzute de CO2, a precizat reprezentantul companiei.
În 2012, uzina de la Craiova va produce două modele de automobile Ford – Transit Connect, a cărui producţie va demara în 2009 şi un nou model, care va fi fabricat numai la Craiova şi care nu va fi noua Fiesta.
În data de 21 martie 2008, Ford Motor Company a devenit acţionar majoritar al fostului centru de producţie auto Automobile Craiova. Această fabrică se alătură altor şapte uzine de asamblare, precum şi celor 13 fabrici de producţie de motoare, transmisii, turnare, forjare, matriţare, piese şi componente (incluzând companiile joint venture) din întreaga Europă.
Printr-o investiţie de 675 milioane euro, Ford s-a angajat în a transforma uzina din Craiova într-un centru de producţie de ultimă generaţie. Lucrările de modernizare a fabricii au început deja. Proiectele includ instalarea unei secţii noi de construcţie caroserii, modernizarea şi extinderea capacităţii şi flexibilităţii secţiei vopsitorie şi, nu în ultimul rând, dotarea zonelor de finisaj şi a platoului de retuş ale secţiei montaj general cu echipamente noi.
La finalul lunii iulie a acestui an, Ford Europa a anunţat planurile sale de înfiinţare în România a unei Companii Naţionale de Vânzări (CNV) care va prelua din august 2010 întreaga responsabilitate a activităţilor de marketing, vânzări şi service pentru autovehiculele Ford. Crearea unei Companii Naţionale de Vânzări în România vine ca urmare a unei creşteri constante a vânzărilor de autovehicule Ford din ultimii ani şi a achiziţionării fabricii de producţie din Craiova.
Ford se aşteaptă la cheltuieli de aproximativ un miliard euro pe an în România pentru susţinerea activităţilor de la fabrica din Craiova. Numărul de locuri de muncă de la fabrică se va dubla, de la 3.900 în prezent la 7.000. Ford Europa răspunde de producerea, vânzarea şi operaţiunile de service pentru autovehiculele mărcii Ford pe 51 de pieţe, inclusiv Rusia şi Turcia.
Primele maşini Ford au fost expediate către Europa în 1903 – acelaşi an în care s-a înfiinţat Ford Motor Company. Ford Europa are acum aproximativ 73.000 de angajaţi. În plus faţă de Ford Motor Credit Company, operaţiunile Ford Europa includ Departamentul de Clienţi Service Ford şi 22 de unităţi de fabricaţie, inclusiv societăţi joint venture.
sursa http://www.financiarul.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one