Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Elena Udrea: ministerul poate plăti THR doar pentru cercetare. Consiliul de brand merge cu frunza.

3 aug 2010


ACTUALIZAT Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) poate plăti consorţiul THR-TNS, deocamdată, doar pentru partea de cercetare aferentă brandului turistic, nu şi pentru cea de creaţie, iar logo-ul va apărea, în scurt timp, pe etichetele multor produse, afirmă ministrul Elena Udrea, potrivit Mediafax.

1 /2.
Consiliul de Brand a recomandat păstrarea frunzei din identitatea viziuală a brandului turistic şi eventual modificarea uşoară a acesteia, a declarat Paul Mărăşoiu, membru al Consiliului.
El a adăugat că în cele câteva ore de dezbateri Consiliul a derulat întreg procesul de creare a brandului şi nu a găsit niciun viciu. El a mai spus că fiecare etapă a cercetării de piaţă s-a desfăşurat în perfectă cunoştinţă de cauză.
Reprezentanţii Consiliului de Brand au mai spus că ministerul nu va plăti nimic către THR-TNS până când lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic. Ei au precizat că acesta este, însă, un proces de durată şi ar putea dura maxim trei luni până se va stabili dacă designul frunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul care a creat elementul grafic a preluat subiectul şi îl discută cu jurişti internaţionali", a completat Mărăşoiu.
Banii pentru frunza buclucaşă?
Udrea declarase mai devreme că instituţia pe care o conduce nu va plăti niciun leu firmei Asocierea THR/TNS, dacă aceasta nu va putea demonstra că deţine drepturi de autor pentru brandul de turism al României.
Firma THR/TNS ar trebui să încaseze circa 90.000 de euro, sumă care acoperă efectuarea de studii pentru a se identifica elementele care recomandă România ca destinaţie turistică, modul în care trebuie promovată ţara noastră ca destinaţie turistică, logo-ul, brandul şi sloganul turistic.

"Etapa de creaţie este o mică parte din pachetul contractat. Îmbinarea de imagine şi text este în concordanţă cu rezultatul cercetărilor", a declarat Elena Udrea.

Ministrul Turismului a spus că a fost aleasă oferta cu preţul cel mai mic.

Referitor la discuţiile din presă referitoare la noul brand turtistic al României, Elena Udrea spune că "s-a făcut o reclamă pe care nu o puteam plăti".
Lansare compromisă

Înainte de lansarea oficială a noului brand de turism al României, la Shanghai, reprezentanţii Ministerului Turismului au infirmat informaţiile apărute în presă, conform cărora noul slogan pentru promovarea României ca destinaţie turistică este "Explore the Carpathian garden". De asemenea, ministrul Elena Udrea a declarat, într-un cadru informal, delegaţiei care a însoţit-o la Shanghai, că nu ar fi dezvăluit noul brand înainte de lansarea sa oficială.

În ziua următoare, la lansare s-a adeverit că informaţiile apărute în presă nu erau simple zvonuri. Însă noul logo a stârnit o adevărată controversă, deoarece acesta seamănă foarte mult cu cel al unui operator aerian din Marea Britanie.

"Asemănarea este absolut accidentală"

În urma acestor acuzaţii, Ministerul Turismului a cerut explicaţii consorţiului THR/TNS, care a precizat că asemănarea este absolut accidentală.
"Brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale. Existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene ce este produsă şi răspândită prin internet în fiecare zi în toată lumea şi numărul mare de variaţii executate în legătură cu fiecare dintre ele până se ajunge la forme finale. Cu toate acestea, THR / TNS doreşte să comunice clar că izotipul utilizat în identitatea vizuală a României a fost dezvoltat în mod specific pentru Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi că similitudinea cu celălalt desen, deşi remarcabilă, este absolut accidentală şi neintenţionată, o consecinţă a două procese creative complet diferite şi nerelaţionate", se precizează în răspunsul transmis de consorţiu MDRT.

Referitor la vizualul brandului, asocierea THR/TNS menţionează că acesta "a fost elaborat în cadrul unui proces complex, în care au fost implicaţi reprezentanţi ai industriei de turism din România şi ai ministerului, proces din care au rezultat peste 70 de logo-uri şi peste 30 de izotipuri, dintre care câteva au fost testate ulterior, în mai multe etape, pe pieţe, în vederea identificării celor preferate de potenţialii vizitatori ai României. Izotipul a fost desenat de proprii noştri graficieni, în cadrul unui proces care a evoluat de la schiţe pe hârtie până la varianta finală, în format digital, trecând prin numeroase variante intermediare".

De asemenea, THR/TNS şi-a manifestat intenţia de a se pune la dispoziţia Guvernului "pentru luarea oricărei decizii necesare, în scopul de a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupra izotipului."

Licitaţie cu "cântec"

Compania Brandient, care a participat la licitaţia pentru realizarea brandului turistic, alături de firmele de branding Landor, Future Brands, Siegel & Gale, care au fost descalificate în procesul de licitaţie, susţine că au existat nereguli în cadrul licitaţiei câştigate de asocierea THR/TNS .

"Caietul de Sarcini al licitaţiei prevedea în mod expres: "[..] vom descalifica de la început fiecare companie care nu este o firmă specializată de consultanţă de brand'. În acest sens trebuie precizat că firma THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA nu este o firmă specializată de consultanţă de brand", se arată într-un comunicat remis de Brandient.

Consorţiul condus de legendarul Wally Olins a fost respins din cauza preţului mai mare, potrivit Brandient.

"Brandul nu se schimbă"

Consiliului de Brand, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, şi foştii secretari de stat în Ministerul Turismului Lucia Morariu şi Nicu Rădulescu, a ajuns la concluzia că "brandul nu se schimbă, ci cel mult va putea fi îmbunătăţit".

"Având în vedere acele elemente privind similitudinile grafice între cele două frunze, există în derulare un proces juridic de evaluare a situaţiei şi, în măsura în care va apărea un conflict definit de interese privind acestă soluţie grafică similară, Consiliul a ajuns la concluzia că va păstra cu mici îmbunătăţiri aceeaşi structură, astfel încât să ieşim din orice fel de implicare juridică. Consultantul este în contact cu creatorul şi încearcă să găsească o evaluare corectă a acestei situaţii. Vom discuta şi cu specialiştii", a afirmat Paul Mărăşoiu, membru al Consiliului şi preşedinte al Romanian Convention Bureau, notează Agerpres.

Acesta a precizat că membrii Consiliului, în urma analizelor, nu au găsit niciun viciu care să se fi strecurat în întregul proces şi procedură.

Pentru a se lămuri situaţia creată după lansarea noului brand turistic, ar putea fi înfiinţată o comisie parlamentară de anchetă.
sursa :http://www.evz.ro/detalii/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one