Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Cea mai mare mare retea de magazine ieftine din Europa vine in Romania

Lidl negociază cumpărarea magazinelor de discount Plus din România

Autor: Mihail Tănase
Publicat: 7 Ianuarie 2010

Retailerul german de discount Lidl, prezent în aproape toate ţările europene, este interesat de preluarea reţelei de magazine de discount Plus din România, potrivit publicaţiei online FoodBizDaily.

Totodată, Lidl ar putea prelua şi magazinele Plus din Bulgaria. Grupul german Tengelmann, care deţine reţeaua Plus, a confirmat că poartă negocieri pentru vânzarea magazinelor de discount din ambele ţări.

Compania Lidl este prezentă atât în Bulgaria cât şi pe piaţa românească, însă nu a deschis încă niciun magazin. Lidl nu a precizat data la care va deschide primele unităţi comerciale, deşi mai mulţi reprezentanţi ai autorităţilor locale au declarat deja că Lidl va deschide magazine în oraşele lor.

Lidl îşi construieşte centru logistic

Extinderea retailerilor cu profil de discount presupune mai întâi construcţia unui centru logistic, care să coordoneze activitatea de aprovizionare a magazinelor de discount, care au în general suprafeţe de vânzare de până în 1.000 de metri pătraţi şi un spaţiu mic de depozitare .

În prezent Lidl România este în faza de construcţie a propriului centru logistic, unde se află şi sediul central al companiei, în comuna Chiajna de lângă Bucureşti. Acesta este şi motivul pentru care retailerul nu a deschis încă niciun magazin, deşi a primit toate autorizaţiile necesare pentru mai multe locaţii.

Printre oraşele în care Lidl va deschide magazine se numără Bistriţa, Mediaş, Iaşi, Paşcani, Botoşani, Galaţi, Focşani sau Craiova. Lidl face parte din grupul german Lidl&Schwarz, care mai deţine pe piaţa românească reţeaua Kaufland, cu 45 de hipermarketuri.

În Europa, Lidl are cea mai extinsă reţea de magazine, retailerul fiind prezent în 23 de ţări cu peste 6.000 de unităţi comerciale. Lidl are magazine atât în Marea Britanie, Norvegia, Suedia şi Finlanda, cât şi în Portugalia, Spania sau Grecia.

Şi despre Carrefour şi Delahize s-a spus că sunt interesate de Plus

În 2007 şi 2008 grupul german Tenglemann a vândut majoritatea magazinelor de discount Plus pe care le deţinea în Europa după crearea în Germania a unui joint-venture cu retailerul Edeka. Singurele ţări în care Tengelmann a pătrat reţelele de discount sunt Austria, Bulgaria şi România.

Zvonuri despre preluarea reţelei Plus din România au apărut încă din 2008, informaţii neconfirmate precizând că atât retailerul francez Carrefour, cât şi cel belgian Delahaize, care opereaza reţeaua Mega Image, sunt interesaţi de reţeaua de discount.

Pe piaţa românească, reţeaua Plus numără 96 de magazine, planurile retailerului fiind să ajungă la 100 de unităţi de discount în luna martie a acestui an. În România, grupul Tengelmann mai deţine reţeaua de magazine de bricolaj Obi, care numără în prezent patru magazine.

sursa : http://www.capital.ro/

 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one