Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Autostrada Comarnic-Brasov. Berceanu: Taxa de 1 euro

Autostrada Comarnic-Brasov. Berceanu: Taxa de 1 euro - un calcul estimativ, dar "nu are rost sa decidem acum care vor fi taxele de peste 4 ani".
de Ioana Morova, Attila Biro HotNews.ro
Luni, 18 ianuarie 2010,

Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a oferit mai multe explicatii legate de taxa care ar putea fi platita pe tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, dupa ce acesta va fi dat in folosinta. Din toate explicatiile reiese clar un singur aspect: nu se stie exact cat va fi taxa, nivelul acesteia va fi reglat in functie de trafic si de "piata". Berceanu a explicat in cadrul unui interviu acordat HotNews.ro ca taxa va fi incasata de concesionar si nu de statul roman, iar in functie de incasari, statul roman ii va mai plati acestuia diferenta, sau nu. Berceanu a mai declarat ca va face public contractul cu firmele castigatoare "la inchiderea financiara" a proiectului.
Declaratiile au fost facute cu ocazia semnarii contractului pentru tronsonul Comarnic-Brasov.

Berceanu a explicat pentru Hotnews.ro ca pretul contractului este ferm, si nu va fi modificat pe parcurs.
Contractul va fi publicat la "inchiderea financiara a contractului", adica dupa ce companiile din consortiu obtin finantarea pentru proiect, de la bancile comerciale.
Penalitatile sunt in procente dar nu se pot declara exact, fiind un contract foarte voluminos.
Explicatia oferita de Berceanu, pentru nivelul taxei: poate fi si in sistem de rovinieta si taxele nu pot fi stabilite de pe acum. Nu are rost sa decidem acum, ci pe final, cu 6-8 luni inainte de finalizarea tronsonului
In cadrul conferintei de lansare a proiectului, Berceanu a mai oferit si alte explicatii legate de taxa:

Explicatia nr.1
Ceea ce stiti dumneavoastra este un calcul din interiorul procesului, sunt estimari. De fapt e aproximativ 1 euro pe aceasta portiune, pentru ca vi s-au dat informatii despre o suma pe suta de km, dar tronsonul are 55 de km, s-au facut niste confuzii.

Explicatia nr.2
Nu sunt lucruri foarte precis concretizate.
Cand autostrada va fi la dispozitie, autoritatile impreuna cu concesionarul vor analiza impreuna.
Cel mai criteriu dintre criterii este piata, economia de piata. Nu putem sti cat va fi taxa in anul 26 de utilizare.

Explicatia nr.3
Avem niste previziuni, niste estimari, niste extrapolari. Nopi suntem intr-un necunoscut total pentru ca nu avem nicio alta portiune de autostrada taxata intr-un anume fel pentru a sti daca utilizatorii romani prefera sau prefera sa ocoleasca...
Daca pretul e mic, numarul de autovehicule creste. Dar s-ar putea sa vrea 30.000 pe zi, nu mai mult. Daca crestem taxele, numarul de utilizatori incepe sa scada, si de la un moment dat incolo nu mai putem avea niciun criteriu din acesta economic...

http://www.hotnews.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one