Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Băncile au început bătălia în oferte la credite ipotecare

Băncile au început bătălia în oferte la credite ipotecare


Paul Barbu
Miercuri, 10 Martie 2010
SCHIMBARE. Dacă anul trecut finanţatorii nu mai acordau nici un împrumut ipotecar, acum vin cu produse menite să atragă cât mai mulţi clienţi, mizând şi pe revenirea economiei.

Băncile au început din această lună o campanie publicitară foarte puternică pe segmentul împrumuturilor imobiliare.

„Noile campanii de promovare ale creditelor în sistemul bancar sunt un semnal în sensul revenirii pieţei şi al reluării procesului de creditare”, ne-au declarat oficialii băncii Intesa Sanpaolo.

În plus, spun ei, băncile se axează pe creditul ipotecar deoarece se adresează întregii pieţe de consumatori şi nu parţial, doar unei categorii (cei care nu deţin încă o casă) aşa cum este construit programul guvernamental „Prima casă”.

De la Holograf la „Singur Acasă”

Dacă Millenium Bank se bazează pe o promovare alături de trupa Holograf, Bancpost alege un joc de cuvinte legat de un film de la începutul anilor ’90 cu care să atragă clienţi.

„Sigur Acasă” este creditul Bancpost care vine cu o dobândă peste a multor bănci, dar care are un mic avantaj, dobândă fixă în primii trei ani.

Pe de altă parte, Royal Bank of Scotland (RBS România) spune că prin produsul pe care l-a lansat nu vrea să intre în antiteză cu programul „Prima casă”. Puteţi analiza aici mai multe oferte pentru creditele ipotecare lansate recent de cele mai importante instituţii bancare de pe piaţa românească.
sursa http://www.evz.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one