Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Statul "ajută" firmele cu mai multă birocraţie

5 iulie 2010

Autor: Ana Bâtcă
Companiile care se înfiinţează sau care îşi mută sediul social vor trebui să obţină de la Fisc două acte suplimentare, care vor lungi procesul.

Înfiinţarea unei firme cu dosarul complet va dura mai mult de o săptămână, din cauza introducerii unor proceduri şi acte. Până în prezent, un întreprinzător care avea toate actele necesare îşi putea înfiinţa o firmă în trei zile.

Pe motiv că trebuie să cunoască mai bine asociaţii şi sediile firmelor, în scopul combaterii evaziunii fiscale, Fiscul a impus companiilor care se înfiinţează şi celor care îşi schimbă sediul social să obţină şi să deţină două noi documente. Este vorba despre adeverinţa privind înregistrarea documentului care atestă dreptul la folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi despre certificatul pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social.

Acte la dosar

Firmele aflate în această situaţie trebuie să depună la administraţia financiară de care aparţin o cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social.

Alături de cerere, reprezentantul legal al societăţii mai trebuie să ataşeze la dosar următoarele documente: actele doveditoare a dreptului de folosinţă (titlu de proprietate, contract de vânzare-cumpărare, de închiriere, de comodat etc.), actul de identitate al solicitantului şi, dacă este cazul, împuternicirea, precum şi actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice.

Dacă dosarul este complet, veţi primi cele două documente în cinci zile lucrătoare, potrivit ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) nr. 2112.

Un nou registru la Fisc

Fiscul ţine evidenţa documentelor privind spaţiile unde sunt înregistrate societăţile comerciale în Registrul de evidenţă a spaţiilor cu destinaţie de sediu social.

Registrul este gestionat printr-o aplicaţie informatică şi cuprinde adresa completă a spaţiului unde este înregistrat biroul firmei, datele de identificare ale titularului dreptului de folosinţă, documentul care atestă dreptul de folosinţă şi perioada de valabilitate a acestui drept.
sursa :http://www.evz.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one