Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Anuntatele scumpiri ale patronatelor alimentare ar putea fi un balon de sapun

Afacerile din comert au scazut in 2009. Anuntatele scumpiri ale patronatelor alimentare ar putea fi un balon de sapun
de Dan Popa HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2010

Potrivit unui comunicat al Institutului National de Statistica (INSSE) volumul afacerilor din comertul cu amanuntul (cu exceptia autovehiculelor si motocicletelor) a scazut anul trecut cu 10,3%, cea mai puternica „frana” fiind reducerea vanzarilor de carburanti.

In decembrie comertul si-a mai revenit, inregistrand usoare cresteri ale volumului, de 9,6%. Cel mai puternic au crescut vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun, care au urcat cu 23,4% fata de noiembrie, din cauza cumparaturilor facute cu ocazia Sarbatorilor de iarna.

Comparativ cu decembrie 2008, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul a scazut in decembrie 2009 atat ca serie bruta, cat si ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, cu 8,5% si, respectiv, cu 6,1%, se mai arata in comunicatul Statisticii.

Pe fondul unei inflatii in scadere, a presiunilor salariale tot in scadere, a importurilor avantajate de un leu apreciat, a scumpi produsele ar echivala cu taiatul cracii de sub picioare.

Motivul invocat de patronatele din industria alimentara, cel al taxei fast-food, este insuficient argumentat. Nivelul taxei, care urmeaza sa fie negociat cu firmele (si care inca nu a fost aprobat) poate fi absorbit de companii, fara sa fie trecut in pretul final.

„Jucatori dintre cei care, an de an, in ianuarie, produc un zgomot inflationist asurzitor, amenintandu-ne de pe ecranele televizoarelor ca vom vedea scumpiri cum n-am mai vazut, s-au grabit si in 2010 sa aiba initiativa. Au facut singura miscare pe care o stiu si pe care o repeta la fiecare inceput de an.

Unele patronate din industria alimentara, a caror agresivitate nu se dezminte niciodata, au repetat la inceputul lui 2010 mai toate amenintarile din 2009: ca vom avea de suportat scumpiri mari, indeosebi la carne si la produse din carne, dar si la multe alte produse. S-a adeverit ceva din ce ne-au spus in 2009? Absolut nimic. Tabloul miscarii preturilor de consum de-a lungul anului trecut, dominat de dezinflatie si nicidecum de inflatie, este edificator”, explica Adrian Vasilescu, consilierul Guvernatorului BNR.
sursa http://economie.hotnews.ro
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one