Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Germania: lupta impotriva societatii de consum. Magazinele cu marfa gratuita au tot mai multi clienti

de Carla Dinu HotNews.ro
Luni, 28 decembrie 2009, 9:19 Economie | Consumator

In Germania tot mai populare au devenit magazinele, in care marfa este gratuita.

Principiul de functionare al acestui tip de magazine este ca fiecare client sa aduca produse pe care nu le mai foloseste si poate sa ia in schimb ceea ce are nevoie. Aceste magazine s-au infiintat cu scopul de a ajuta categoriile defavorizate ale populatiei, reprezentand o forma de lupta impotriva societatii de consum.

Magazinele nu au vanzatori, nu exista preturi sau case de marcat si nici paznici. Filosofia acestui comert este, de fapt, un atac la adresa mentalitatii de consum.

Referindu-se la tipul de comert "Cumpara, si vei fi fericit!", o angajata a magazinului contesta aceasta afirmatie, declarand urmatoarele: "Mica noastra comunitate se apara, in acest fel, de teroarea cheltuielilor", titreaza "Deutsche Welle" citat de Rador.

Oamenii vin aici pentru imbracaminte, carti sau jucarii, dar si pentru obiecte de uz casnic. In ultimul timp, magazinul este vizitat de tot mai multi oameni.

"Se observa ca numarul oamenilor saraci a crescut. Tot mai multi sunt cei care au nevoie de ajutor social. Ei sunt fericiti cand primesc ceva, pentru care nu trebuie sa plateasca", sustine angajata magazinului din Köln.


sursa http://economie.hotnews.ro/

comenteaza

Creat 12/29/2009 07:53:15 | Ultima modificare 12/18/2013 02:40:28
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one