Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

După ce a rămas fără monopolul de pe Otopeni, Fly Taxi cere intrarea în insolvenţă

22 iunie 2010

Compania de taximetre Fly Taxi, deţinută de omul de afaceri Fernando Enciu, a cerut insolvenţa la Tribunalul Bucureşti, într-un dosar înregistrat la 16 iunie, informează Mediafax Business.

Reprezentanţii companiei nu au putut fi contactaţi pentru declaraţii.

Surse din piaţa de taximetrie au declarat pentru Mediafaxcă, după ce a pierdut contractul de exclusivitate cu Aeroportul Otopeni, Fly Taxi ar fi rămas fără mai mulţi şoferi, dar şi fără clienţi din cauza preţurilor pe care le practică, mai mari decât celelalte companii.

"Greşeala lor a fost că au acceptat să lucreze cu Aeroportul Otopeni şi acum, că au pierdut acel contract, probabil că nu mai au nici şoferi, nici clienţi. Şoferul este învăţat să bage şi el ceva în buzunar şi mai trebuie să îşi facă şi planul. Toată piaţa se află în declin, tarifele au scăzut foarte mult, iar costurile sunt foarte mari. Flota lor este compusă din maşini mai scumpe şi şoferul merge cu ele mai mult goale, dar revizia trebuie făcută şi piesele înlocuite", au spus sursele.
sursa :http://www.zf.ro
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one