Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Toyota Romania recheama pentru verificari 12.500 de masini

Toyota Romania recheama pentru verificari 12.500 de masini, pentru posibile probleme la pedala de acceleratie
de Vlad Barza HotNews.ro
Marţi, 9 februarie 2010, 14:41 Economie | Auto


Toyota a anuntat numarul de masini rechemate in Romania
Foto: Toyota
Toyota Romania a lansat marti actiunea de rechemare in service pentru un numar de 12.500 de vehicule posibil afectate la nivelul intregii tari, ce vor fi verificate la pedala de acceleratie. Posesorii acestor vehicule vor primi scrisori de informare de la dealerii Toyota de la care si-au achizitionat masina, prin care vor fi invitati pentru programari in service. Verificarea unei masini va dura aproximativ 30 de minute, costurile urmand sa fie suportate de catre companie, a anuntat importatorul.

Campania de rechemare este o masura preventiva ce are ca scop verificarea tuturor vehiculelor indicate de catre producator (Toyota Motor Europe), chiar daca posesorii acestor masini nu au identificat nicio problema la nivelul pedalei de acceleratie sau daca masina nu prezinta problema respectiva. In Romania, la fel ca si in Europa, nu a avut loc niciun accident cauzat de eventuale disfunctionalitati la nivelul pedalei de acceleratie.

“Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clientilor nostri. Ii asiguram ca, pentru noi, siguranta si satisfactia lor este mai presus de orice. De aceea initiem aceasta campanie preventiva de recall; in acest moment, preocuparea noastra cea mai mare este aceea de a solutiona cat mai urgent si eficient aceasta situatie si de a ne asigura ca toate masinile au fost verificate”, declara intr-un comunicat, George Kyriazis, Director General Toyota Romania.

Masinile sunt parte a unui recall la nivel european, recall ce vizeaza maxim 1,8 milioane de masini din urmatoarele modele fabricate in anumite perioade, trecute in parantezele de mai jos).

* AYGO (Feb 2005 – Aug 2009)
* iQ (Nov 2008 – Nov 2009)
* Yaris (Nov 2005 – Sep 2009)
* Auris (Oct 2006 – 5 Ian 2010)
* Corolla (Oct 2006 – Dec 2009)
* Verso (Feb 2009 – 5 Ian 2010)
* Avensis (Nov 2008 – Dec 2009)
* RAV4 (Nov 2005 – Nov 2009)

Solutia pentru remedierea problemei la pedala de acceleratie

La modelele incluse in actiunea de recall exista posibilitatea ca pedala de acceleratie sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala. Acest comportament este cauzat de probabilitatea aparitiei uzurii la mecanismul pedalei de acceleratie. Uzura progresiva, in combinatie cu anumite conditii de functionare si de mediu, pot genera o frecare mai mare la nivelul mecanismului, astfel incat, cu intermitenta, pedala de acceleratie sa poata fi apasata mai greu, sa revina mai incet la pozitia normala sau, in cel mai rau caz, sa ramana partial apasata.

Procedura de remediere dezvoltata de inginerii Toyota include instalarea unei placute de otel in ansamblul pedalei de acceleratie, menita sa creeze un spatiu ce reduce frecarea din interiorul mecanismului.

In ceea ce priveste actiunea de rechemare in service anuntata la nivel international pentru modelul Prius, Toyota Romania mentioneaza ca, la nivel national, au fost comercializate 7 unitati din actuala generatie Prius, ce vor fi verificate in conformitate cu procedura stabilita la nivel international.

In Romania s-au inmatriculat anul trecut aproape 3.500 de masini Toyota noi, scadere de 63% fata de 2008.
sursa http://economie.hotnews.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one