Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Politia Rutiera a pus in functiune 300 de radare in 32 de judete

22 martie 2010

Incepand cu weekend-ul trecut, soferii din Romania sunt supravegheati de inca 300 de autospeciale cu radar Dacia Logan MCV 1.5 dCi. Acestea au fost amplasate in 32 de judete, dar si in Capitala.

Incepand de vineri dimineata, Politia Rutiera a pus in functiune 300 de echipaje radar Dacia Logan MCV din cele 449 achizitionate in urma cu doua luni. Acestea au fost puse pe traseu in 32 de judete si au aplicat peste 100 de amenzi pentru depasirea vitezei in primele ore pe care le-au petrecut in trafic. Prima amenda i-a fost acordata unui sofer din Capitala.

Radarele noi sunt amplasate atat pe cele doua autostrazi, cat si pe unele drumuri nationale. In principal, radarele sunt amplasate pe DN1, DN2 si DN7, indeosebi in locurile cunoscute ca fiind "puncte negre", respectiv locurile in care au fost inregistrate numeroase accidente auto cu raniti grav si decese. Cele mai multe radare sunt amplasate pe DN2, deoarece acest drum traverseaza opt judete. Teoretic, pe un traseu de 500 kilometri pot exista pana la 80 de radare. In Bucuresti exista deja o serie de radare noi care completeaza radarele de tip Python II folosite in trecut de Politia Rutiera.

Noua generatie de radare inregistreaza imagini pe un hard-disk si poate sa surprinda pana la 30 de ore de imagini video. Dupa umplerea hard-disk-ului, toate datele sunt copiate in Arhiva Politiei Rutiere. Generatia precedenta de radare inregistra imagini pe banda magnetica, care putea fi sterse cu usurinta de politisti, ceea putea duce la acte de coruptie. Spre deosebire de acestea, noile radare nu pot sterge informatii deja inregistrate fara a fi prezente la sediul central.

Noile radare au fost deja omologate de institutul de metrologie, urmand ca fiecare aparat sa fie supus verificarilor metrologice. Politistii spun ca noile radare Autovision vor genera probe care vor invinge in instanta procesele de constestare a proceselor-verbale de contraventie date pentru viteza excesiva. Pana in prezent, acest gen de proces era solutia pentru vitezomani, care contestau legalitatea sau precizia aparatelor radar Python II.
sursa http://www.automarket.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one