Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Ce taxe de autostradă vom plăti de anul viitor

8 iulie 2010
de BOGDAN GROSEREANU, DORU CIREASA

Ministrul Transporturilor spune că Uniunea Europeană îi cere taxă de autostradă. Aceasta va fi de 3-4 euro pe suta de kilometri de anul viitor.

Accesul pe autostrăzile din România se va face numai pe bază de taxă, a declarat ieri ministrul Transporturilor, Radu Berceanu. El spune că oficialii Comisiei Europene (CE) au cerut garanţii că autostrăzile construite din bani europeni vor fi întreţinute corespunzător şi au cerut indicarea surselor de finanţare în acest sens. „Contribuabilii europeni dau bani pentru autosrăzile din România, dar doresc să fie siguri că ele nu ajung în stare proastă. În mod sigur vom introduce taxe, care vor fi folosite pentru întreţinerea lor. Ca să vă dau o sumă, o să fie pe 100 km vreo 3-4 euro de autoturism. Ceva în zona asta. Acum facem nişte calcule, un studiu, pe care o să-l trimitem UE după ce va fi finalizat", a spus ministrul. Taxele pe autostrăzile Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa ar putea fi introduse „probabil" de anul viitor, spune Berceanu.

Ce nu ne zice Berceanu

Există câteva semne de întrebare. Directivele europene nu permit aplicarea vinietei pe şosele concomitent cu taxe pe autostradă, regula fiind taxarea clasei mai dezvoltate de drum. Taxarea unei autostrăzi nu se poate face dacă şoferilor nu li se oferă o rută alternativă gratuită. Potrivit unei propuneri de modificare a legislaţiei venite din partea Comisiei Europene nivelul taxelor trebuie stabilit de o autoritate independentă, ceea ce Ministerul, Transporturilor nu este. Românii ar trebui să poată alege între un sistem de taxare a autostrăzilor bazat pe timp (utilizatorul poate parcurge oricâţi km doreşte o anumită perioadă - similar actualei roviniete, sistem ce funcţionează în Austria) sau bazat pe distanţă parcursă, cum este în Italia. Cu 7,90 euro, în Austria un automobilist poate circula pe toate autostrăzile timp de zece zile, iar în Italia dă aceşti bani pentru parcurgerea o singură dată a 130 de kilometri de autostradă.

sursa :http://www.romanialibera.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one