Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
În Evanghelia după Ioan, citim cum Iisus spune: "Lucraţi, nu pentru mîncarea cea pieritoare, ci pentru mîncarea ce rămîne spre viaţa veşnică şi pe care o va da vouă Fiul Omului".

Iisus foloseşte comparaţia cu hrana pentru a face să se înţeleagă ce aduce el omenirii. Sînt două feluri de viaţă şi două feluri de hrană: hrana pentru trup, care dă o "viaţă muritoare"... şi hrana pentru suflet, venită din cer, care dă "viaţa veşnică".

Creat de Dumnezeu şi făcut pentru Dumnezeu, omului îi este foame şi sete de Dumnezeu. Nimic în afară de Dumnezeu nu‑l poate satisface pe deplin. Toate felurile de hrană pămîntească lasă fiinţa umană nesăturată. Iisus nu ne invită să dispreţuim "pîinea de toate zilele", ci să dorim şi "pîinea vieţii veşnice".

Iisus nu ne cere să devenim leneşi în "munca" necesară pentru viaţa cetăţii umane însă ar vrea să "lucrăm" cu aceeaşi ardoare pentru a căuta o viaţă care nu va fi muritoare! Spre deosebire de Buddha, Iisus nu invită să suprimăm dorinţele noastre, ci, dimpotrivă, să le amplificăm; nu vă mulţumiţi să doriţi fărîma de viaţă trecătoare, care este a voastră în mod natural, ci mergeţi pînă acolo încît să doriţi o viaţă veşnică şi faceţi ce trebuie pentru aceasta, ca să o trăiţi încă de pe acum!

Preot Cornel Cadar
sursa http://www.evenimentul.ro/
 

De prin presa adunate ( da clik meniu) - 16 - AUGUST - 2010 ARHIVA-CONTINUARE PE - www.selectiipresa1marian.webgarden.ro

 
 

Casco sau RCA ?

Dezbatere EVZ. Maşina, reparată pe CASCO sau pe RCA?


Simona Diaconu
Vineri, 05 Martie 2010
Companiile de asigurări vor ca românii să îşi repare maşinile pe RCA, chiar dacă au şi CASCO, deoarece plătesc tarife mici pentru asigurările auto, dar creează pagube mari.

La fiecare 100 de lei încasaţi din tarifele de primă plătite de clienţi, companiile de asigurări plătesc despăgubiri în valoare de 127 de lei, potrivit datelor publicate de Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR). Pierderile companiilor de asigurări, înregistrate din activitatea de subscriere, au crescut de la 30 de euro în 2005, la 236 milioane de euro în 2008.

Companiile de asigurări vor ca toate cheltuielile legate de reparaţia maşinilor implicate în accidente rutiere să fie suportate de şoferul vinovat. Mai precis, românii, deşi au poliţe CASCO, vor trebui să aştepte ca banii necesari pentru reparaţii să vină de la compania care a emis poliţa RCA şoferului vinovat şi nu de la societatea cu care ei au semnat un contract de asigurare CASCO. În aceste condiţii, spun reprezentanţii service-urilor auto, oamenii vor avea de aşteptat mai mult pentru ca autoturismele lor să fie reparate.

Preşedinta Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), Angela Toncescu, spune că este de acord cu această măsură, aplicată şi în alte state.

Asigurări păguboase

Asigurările auto fac parte din clasa asigurărilor generale. Anul trecut, ponderea veniturilor din asigurari auto, respectiv CASCO şi RCA, în volumul total al prime subscrise din asigurări generale ajuns la circa 77%, faţă de 67% în 2006.

Astfel, segmentul asigurărilor auto a totalizat un volum de prime brute subscrise de 5,562 miliarde de lei, echivalentul a peste 1,32 miliarde de euro.

De partea cealaltă, şoferii şi reprezentanţii service-urilor acuză societăţile de asigurări că întârzie plata despăgubirilor. De asemenea, oamenii spun că asigurătorii calculează despăgubirile după propria grilă, ceea ce lasă loc de interpretări.

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor ar trebui să intervină, consideră şoferii şi reprezentanţii service-urilor, însă, cât timp principala sursă de finanţare a CSA o reprezintă taxele plătite de companii, aceasta nu are cum să fie imparţială, potrivit declaraţiilor protestatarilot, care s-au adunat în faţa sediului CSA acum câteva zile.
SURSA http://www.evz.ro/
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one